Våger du? – Strikkeoppskrifter

Designet av Elspeth Vance

 

Hvis det blir sprekere nå…Ja så vet ikke eg, men dette ⇑ JØSS! Det var i grunnen hinsides kult selv om eg sikkert hadde blitt slitsom for de rundt meg om eg ikledde meg dette *ler* Hadde hypnotisert hele gjengen vil eg tro!? Men? Godt og kreativt design hvor alt er nøye planlagt, og effekten kom skikkelig godt frem!
Stirre man godt nok vil det vibrerer i øynene hehe

 

 

 

 

Designet av Elspeth Vance

 

Eg hadde hatt 0 problem med å gått med denne buksa, men om min tålmodighet hadde holdt til å få ei hel bukse vil eg aldri få vite….Eller, eg vet jo…Har jo startet på utallige bukse…har ingen! Mulig eg kunne strekket meg til en shorts? Buksa strikkes Top/Down så beinlengde bestemmer du selv 🙂

 

FORTUNA`s WHEEL TROUSERS
Bildet over
Str fra 61 cm til 138 cm i livvidde

 

 

 

 

 

Designet av Elspeth Vance

 

Genseren like så; Kunne absolutt hatt meg denne, mønsteret syns eg er überkult!! Akkurat som buksa strikkes også genseren top/down 🙂 Hele settet er strikket i garn på 100 m/50 gr – Kvalitet? Bomull og alpakka,
så dette kan også kvalifiseres som en skikkelig myk og god kosedress!

 

FORTUNA`s WHEEL PULLOVER
Str 117 cm til 177 cm i overvidde

 

 

 

 

Designet av Elspeth Vance

 

Hvis en genser og bukse rett og slett blir for meget kan jo muligens ei pute være nok? Kan jo være kult med ei skikkelig psychedelic pute i sofakroken, eller hva? Denne strikkes rundt og kan jo være en skikkelig godt prøvelapp om du skal våke deg på hele settet! Go For It, sier nå eg!

 

FORTUNA`s PILLOW SHAM
Str 50 cm X 50 cm

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

I går ble en “vassen” dag…ville på tur, gjorde meg klar 2 ganger faktisk, men planen i går var å gå tur på Hellestø + bevilge meg minst 1 time der ute hvor eg skulle flate ut i sola! Men, KULING er ikke det du ønsker der ute så da startet eg å vaske klær og ville se vinden an utover dagen…den økte jo bare på…Til slutt så bare intensiverte eg klesvasken og satte i sving tørketrommelen også og fikk unnagjort mange maskiner. Samtidig holdt eg på å spraymale ute, fant en lun krok ved inngangen, det er nemligen fult mulig når nordavinden herjer! I dag er det også mye blåst, men ikke fult så gale som i går så i dag drar eg ut, eg må ut! Den følte temperaturen nå er bare 8 gr…men eg tenker shortsen må på uansett, selv om eg ikke brukte shorts
når det var 8 gr før jul hehe Merkelig det der!

 

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer

    1. Oi….den der var steike stilig.. Eneste er at jeg er ikke sikker på om hvordan jeg ville bli mottatt om jeg skulle forville meg inn på synagogen på St. Hanshaugen i Oslo. 😉

    2. Dette ‘mønsteret’ kjenner jeg igjen *S* Har sett det brukt både i skjærefjøler i tre (Lime sammen strimler av tre og så kutte dem opp og så ‘flytte dem rundt’ og lime sammen igjen – Totalt og fullstendig fasinerende å se på *S*) Har også sett det som Quilt. Også et fasinerende syn. Fant dem begge på Youtube. men så lenge siden at jeg ikke husker helt hvor *S*

    3. Jeg blir rett og slett uvel av å se på dette! Måtte scrolle fort over 🤣 så nei, dette kommer jeg nok ikke til å strikke😉

Siste innlegg