Våger du?

Designet av Dora Araujo

 

Her har du bukse man skal svinge seg i til sommeren….! Ellers kanskje ikkje? Tror i såfall at du får det veldig gøy, alt annet er umulig 🙂 Garantert at det blir gøy å hekle den! Lek deg med alle dine favorittfarger
og få fart på heklenåla 🙂

 

 

 

Designet av Dora Araujo

 

Tror eg kan se for meg at denne faktisk kan bli ei lekker sommerbukse om du brukes kun ensfarget,
ei lys og lekker bukse, eller kanskje svart? Spørsmålet er bar eom du våger?

 

BOHO PANTS

Bildene over
Gratis Hekleoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Eg er jo hos Amira å slenger i sofaen, har da fått strikket noen runder 🙂 Hun styrer i vei å lager middag – i kwell blir det indisk. Etter på blir det vannrett i sofaen med god film:) Nice! Ellers kan eg melde om såpeglatte veier her i distriktet! Motorveien som vanligvis er “trygg” på vinteren advares som krevende noe Dib kunne begreftet etter en stabasiøs tur der nå etter jobb. Best å holde seg hjemme tror eg, ja til våren har kommet seg trygt på plass 🙂

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg