Vakker Sommertopp!

Designet av Olga Grishina

 

Det skal de ha de russiske damene – StrikkeDesigne er virkelig noe de kan og du må seriøst sjekke det ut!
På Ravelry er det flere russiske desigenere som er verdt å følge med på. Oppskriftene er på engelsk og intet problem 🙂 Skikkelig lekker topp som kneppes i fronten så her har du muligheten til å strikke deg både en lekker topp eller du kan sprite den litt opp med tøffe knapper og gjøre den til din egen 🙂

 

Designet av Olga Grishina

 

Toppen har en strikkefasthet på 25 m/ 30 row og er strikket i tynn bomull. Strikk den i ull eller hva du vil,
lekker blir den nok uansett! Lin, ja det kunne også vært tingen!

 

 

“FOREST”
Bildene over
Fra 80 cm til 112 cm i overvidde

 

Du bare må sjekke ut DENNE GENSEREN som designeren har!
Ååå den var jo sååå DEILIGE! ♥

 

* * * *

Da var eg jaggu litt tidlig oppe i dag! Kjenner at det ikkje var så enkelt etter at den der ranglinga mi skled ut igjen!! Jaja, det er jo ikkje helt sommer og sol heller så hva skal eg vel opp å gjør kl 7 da egentlig? Hadde eg ennå kunne satt meg rett ut med kaffikoppen ville det jo vært noe…I natt var det faktisk 17 grader!! Ka skjer sier du??
Det blåste stikker og strå og regnet inn i mellom så absolutt ikkje noe terrassevær, men likevel…I dag står det på Yr.no at maxtemp er 15 og sola kommer til å kikke innom, men så helgarderer de med
å slenge på ei lita sky m/regn…GIR OPP!!

Nå skal eg bare få i meg NOK kaffi for å klare å holde meg våken! Skal avgårde til legen i dag, burde vært der for lenge siden for å tatt prøver, men men shit au! Satser på å få gjort det i dag og at det kanskje kan gi noen svar på HVORFOR!?! Uansett må han legge inn nye resepter slik at eg har nok i løpet av sommeren!

Så ja, du får ha en flotters dag så lenge så tastes me nok etter hvert!

 

 

 

HA EN SUVEREN MANDAG
OG EN FLOTT UKESTART!

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg