Vakkert og Helt Gratis

Designet av Cecilia Losada

 

Noen ganger sier det bare “PLING”!! Ja, akkurat som det gjorde da denne poppet opp ♥ Fargene, designet, ja i det hele tatt – Eg falt virkelig for denne og har allerede lastet den ned på pc`n og garn har eg jo som passer!!
*Farlig farlig”. Denne er orginalt strikket i Superwash og hvis du vil bruke tilsvarende garn så er faktisk REN SW ULL fra Nille nøyaktig det samme, jepp, tro det eller ei 🙂 Love IT ♥ Eg har selv strikket en lang jakke i samme garn og jakka mi? Ja den er akkurat like flott etter snart 2 år og du kan se den HER 🙂

 

 

Designet av Cecilia Losada

 

Oppskriften går over 10 størrelser og eg må jo si at den er god og raus i måla 🙂

 

ABYA YALA SWEATER
Bildene over
Str fra 93 cm til 175 cm i overvidde
GRATIS Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

Ye Ye så er det kwell da, dagen bare sklei avgår og eg hang nå med her i Go`stolen. Har fått strikket litt da + eg havnet på kjøret med en ny serie! “Rangnarok” begynte eg å se og det må eg si, de norske seriene er virkelig “Oppe å nikker” altså for dette likte eg 🙂 Er vel på akkurat startet på 3.episoden, skal bare rigge meg til litt før eg fortsetter. Planen er å komme meg tidlig i seng for eg vurderte eg øyeblikk å ta meg en kwil, men kom frem til at det var litt for sent til det. *Gjesper*

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei søvnig Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Stilig, inntil jeg så at det var genser. Likte ikke den vidden. Men man kan jo trikse og mikse og få en jakke.
      Tidlig kveld kan diskuteres. Kommer frem fra kroken min i kveld for å se siste del av 22.juli

Siste innlegg