~ VÅR ~

 

I dag var eg kun sjåfør på handlerunden…dvs eg satt bare i bilen. Føler meg slakk/sliten og litt uggen så sånn måtte det bli. Kjapt forklart hvorfor: Ali har ikkje norsk sertifikat og det han har må stemples hvert 3.år….I Beirut! Har ikkje vært bare-bare å reise de 3 siste årene og siden min bil står i mitt navn kjører han ikkje den –
Det kan fort bli dyrt ja

Eg kjørte rundt i en halvslakk kosebuksa *ler* men da me kom tilbake til Tananger og parkerte utenfor MesterGrønn måtte eg bare inn! Der kjenner de meg jo så eg brydde meg ikkje 🙂 Skulle egentlig bare inn å ha noe kaktusjord og kanskje noen sukkulenter…Vel…Da eg så alle de nye blomstene i buketter måtte eg bare!
De gule kulene der elsker eg, du kan ha du evig + at disse var ganske store!

 

 

 

 

Kjøpte en del av de i fjor også, når resten av blomstene i buketten var vissen klippet eg de ned.
Holder seg flott etter 1 års tid 🙂

 

 

 

 

Fant meg altså et par sukkulenter som eg lenge har planlagt å ha i kjøkkenvinduet 🙂 De 2 små i midten var veldig små da eg kjøpte de for en del år siden, nå har de vokst ut av sine minipotter. Tanker er å plante de om i større sånn at de passer i krukkene. Planen var å ta med ei av krukkene når eg skulle kjøpe for å få riktig størrelse på innerpottene….meeen, eg skulle jo ikkje inn på butikken var planen…Eg bruker kun Elho pottene…De nye i år hos MesterGrønn er kun grønne…eg vil ha de svarte, tenker eg må eg tur på Edenshage å sjekke 🙂

 

 

 

 

Får litt neller når innerpottene er brune også…Mulig eg er rar...Uansett skal disse 2 nye sukkulentene også plantes om for som du ser er det flere avleggere på denne ♥ Må jo forsøke å få til de!
De skal skjæres av og så skal de tørke i snittet før de plantes.

 

 

 

 

Denne har jo t.o.m en blomst på gang! Spennende 🙂
Føler eg for det kjører til Edenshage i morgen, så gjør eg det 🙂

Håper virkelig at våren blir fin altså! Eg har tatt hjem alle de store hvite krukkene til mor mi + at me fikk hjem hagemøblene i dag. Nå er det bare parkert på terrassen, men det skal vaskes, stelles og males der ute etter hvert. Så ja, potensielt kan det bli en flott vår!

Umiddelbar plan nå er å ta meg en lang dusj og finne meg en god pysj – Er jo fredag og eg er straks klar! Har ikkje hørt fra legen da...Tenker at prøvene eg tok på onsdag ble sendt etter kl 12 og dermed kommer litt senere enn de eg tok på mandag i god til før 12 når de henter prøvene…For å si det sånn; Eg kjenner jo at alt ikkje er på stell der under de høyre ribbena..Jaja

 

 

 

HA EN KOSELIG KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer

Siste innlegg