VELDIG SØT – Strikkeoppskrift

Designet av Heather Clayton

 

Ved første øyekast trodde eg det var jakken som var designet og scrollet bare forbi, men sååå ser eg jo at det er toppen, ja og den syns eg (etter litt studering) var veldig søt! Ja, eg kunne fint gått med denne eg, absolutt fin inni en jakke f.eks, jeansjakke – Knallfint! Husker eg hadde flere slike topper da eg var yngre, det var jo helt in den gang da i allefall 🙂 Dette er første gang eg har sett strikkeoppskrift på en.

 

 

 

Designet av Heather Clayton

 

Ser jo heller ikkje vanskelig ut å strikke, strikkes “bottom-up” uten for mye mikkmakk. Toppen er strikket i Cotton Glace fra Rowan – Garnet er på ca 100 m/50 gr og det er mercerised noe som gjør det “fast i fisken” og blankt.

 

THE PRINCESS
Bildene over
Str fra XS til 5XL
Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Eg har sovet eg!! Sov nesten 8 t i natt, men når eg satt her i formiddag var eg sååå sløv, ja det føltes som eg hadde et slør over øynene som gjorde at eg ikkje klarte å holde de åpne! Husker for noen somrer siden da “alle” reagerte f.eks på bjørkepollen. Det var store mengder pollen i lufta og selv de som ikkje var allergiske reagerte – Da følte eg meg likedan som i dag. Eg vasket ansiktet godt før eg la meg, ja eg skiftet t.o.m på senga og sov i over 3 t! Føler meg mer våken nå, så eg lurer på om det er mye pollen i lufta om dagen? NOE er det i lufta i allefall haha Sover jo også med vinduet ganske mye åpent noe som sikkert ikkje er så lurt om det er mye pollen på gang….jaja…får skifte på senga hver dag eg da….særlig!

Ok, før eg la meg måtte eg fikse NOK EN GANG på det der evinnelige prosjektet mitt! Eg blir liksom ikkje helt fornøyd, så nå må eg nok en gang vente…og vente! I mens får eg ta å strikke videre på Hengekøya mi! Ny serie må eg også finne meg, men først av alt nå skal eg ta meg en dusj å få på meg rene koseklære, føler behov for det!

 

 

KOS DEG OG NYT
EN FIN KWELL

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Som pollenallergiker føler jeg med deg. På ekstra ille dager er det viktigste for meg å få skyllet gjennom håret. Men nå har ikke jeg ditt lange hår, så mitt tørker fort , , ,
      Nå kan du får små pakker allergimedisin reseptfritt på apoteket, funker det for deg, VET du hva problemet er *S*
      Lykke til *S*

Siste innlegg