Har du planer for helga?

 

Har vært litt rundt forbi på handel for mi i dag og på veien plukket eg med meg noen småting som eg trengte! Planen er å få laget noen av Disse i løpet av helga + eg må prøve litt på min egen måte også 🙂 Ser for meg
å henge noen opp både ved inngangen og kanskje terrassen, på terrassen må det i så fall bli på veggen, det var den hagestua me skulle hatt der vettu….Ja f.eks på litt av terrassen, det er nok av kvm å ta av *humrer* Uansett, eg må teste, mest spent er eg på den Tapetlimen eg fant, ellers var det bare bøtter med lim de hadde. Liker best
å blande selv når eg driver med diverse hobby fordi det er som regel bare litt eg trenger 🙂

Ååå det skal bli gøy!

 

 

 

 

Fikk jo et KIKK i går kwell også, strikkeprosjektet mitt ble lagt litt til sides og eg satte i gang med ei Ei Hengekøye etter eget hodet – Eg hadde lyst å strikke den 🙂 Dette var faktisk et godt strikketøy,
det glir godt og blir ikkje så dumt.

 

 

 

Foto:Vibbedille

 

Når eg endelig var ferdig med runden i dag var eg sååå sliten, ja eg var jo soveferdig når eg startet! Så ja, du kan si en skvatt da denne doningen tok følge langs veien! Tror eg kjørte ca i 20 km for å klare å studere dette marakkelet her!! Var i grunnen usikker på HVA dette var, det eneste eg konstanterte for meg selv der eg satt i bilen var at nå hadde eg sett en flyvende delifin….På tide å komme seg hjem å sove…

 

 

 

Foto:Vibbedille

 

Vel hjemme sveipet eg gjennom mobilen og der sto det vettu, på Solabladet. Dette er altså en Airbus Beluga XL og den testet autimatiske landingssystem på Sola Flyplass. Prøvde å forklare Ali hva eg hadde sett, han virket ikkje særlig imponert av å høre at eg hadde sett en fly som lignet en delfin…Gikk jaggu ikkje lenge før den kom seilende forbi her, rett uten for terrassen omtrent! HAHA Frem med mobilen og knips-knips, Ali måtte faktisk spise hatten sin!! Ser jo nå at det er sant som de sier, den ligner en hvit hval 🙂 Den fløy i sirkelig her en times tid, landet, opp igjen og rundt Hafrsfjorden og inn for landing igjen….repeat!

Etter 2 runder var eg trøtt og gikk å la meg! Hadde ennå ikkje spist i dag og sov ikkje noe særlig, sto opp halv 7
og sååå fort har eg aldri laget en komplett hamburger før! *ler* Det smakte himmelsk!

Men NÅ? Tja, nå skal det strikkes, strikkes OG strikkes 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg