Verdens søteste julepynt!

Designet av Anna Karelina

 

Er jo virkelig nødt for å dåååne litt av denne da!♥ Mener da bestemt at eg har hatt nurket på bloggen før? I fjor jul tror eg…? Hmm men den står som publisert i dag, rart, jaja eg falt pladask igjen så det gjør jo ingenting! Det lille prosjektet med den stooore oppskriften, 40 sider er jo ei solid oppskrift, men designeren lover at den er enkel
(selv med pinne 1,5 mm) Ååå det er absolutt et drømmeprosjekt for sånne som meg 🙂

 

 

 

Designet av Anna Karelina

 

Garantert at eg har mange nøster som kan egner seg til en liten søtnos som dette, men må nok gå til anskaffelse av de tynneste pinnene! HALLO!? Det er ho omtrent som synåler jo 🙂

 

CHRISTMAS DEER
Bildene over
Str Liten!

 

 

* * * *

 

 

 

Jammen ikkje så mye å si, men det er heller lite som minner om sommer. I dag har det regnet, regnet og regnet sååå mye mer! Blomstene svømmer over, grønnsaker råtner fordi de ikkje får tørke litt. Det å stå konstant
i vann/sørpe er ikkje bra…Hvis det ikkje snart får tørke litt opp ryker også runde 2 med neper og reddiker….
Håper at gulrøttene klarer seg ei lita uke til slik at me får smakt. Eneste som pr nå klarer seg veldig bra er sukkerertene fordi den “busken” er så tett at regnet kommer ikkje inn på jorda, har vært nødt for å vanne de litt hver kveld. Skikkelig flotte og gode sukkererter ble det 🙂 Eg har ennå et håp om en flott august! Det har stort sett alltid vær varmt og masse sol på min bursdag så det satser eg på i år også 🙂

Siden det likevel var en så våt og sløv dag har eg vasket klær, MYE klær og nå har eg stua full av stativer! Planen var å sette de ut i morgen, men ser nå at det er meldt regn stort sett i hele morgen også…Ja jaaa!

Mens eg har ventet på vaskemaskinen har eg perlet, og gjett om eg har perlet! Fant også frem den nye sesongen med Huskestue på Sumo så det ble en skikkelig koselig stund rundt spisebordet. Nå er planen å bare perle ei stund til og kanskje komme meg i seng litt tidlig? Eg sovna en halvtime her i sta, jepp, rett opp og ned i stolen.
Det var sikkert lyden av regnet som slo meg ut!

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer

Siste innlegg