VINTEREN ER REDDET!!

Designet av Deborah Newton

UNNSKYLD; men herregud så herlig! ♥ Dette var bare så utrolig deilikt, om det er fargene eller mønsteret, nei det vet eg ikkje – men fy filleren! Snakk om å falle pladask! Strikker du deg dette skal eg garantere at du lyser opp uansett vær og føreforhold! Oj Oj eg blir i ganske godt humør av denne her altså!

 

Designet av Deborah Newton

Eg meine!!! Hallo!?!?! Dette er bare helt….MAGISK!! Seriøst? WOW! Ikkje helt min farge for å si det sånn,
men denne hadde eg glatt gått med! Bare se på denne lekre saken her…↓

 

Designet av Deborah Newton

Hæ? Mmmm Jepp, absolutt noe eg kunne hatt i min garderobe! Hva med deg?? Å du? Det er ikkje bare genseren du får oppskrift på, neida, du får også oppskrift på lua og vottene! Ja og denne type votter med en sånn vid mansjett er skikkelig gode når det er virkelig kaldt! Da har du vrangbordene på genseren på innsiden av
vottene og du slipper å bli kald opp over på armene ♥ Eg har ei bok på hylla mi med bare slike votter!
Flotte, ja nesten kunsteriske votter med vide mansjetter 🙂

Ikkje så glad i rosa, sier du? Tja, da bare bytter du galant ut den fargen med din favoritt! Eg sitter jo å prøver å se den for meg med f.eks turkis eller “brent” oransj…Åååå begge deler hadde garantert blitt flott,
eller…hva med grønt??

 

THREE-PIECE ROSE PATTERN SET
Bildene Over

 

Ved å bruke linken over her kommer du til prosjektsiden på Ravelry, men denne oppskriften selges ikkje som singeloppskrift, men du får den + masse annet flott ved å kjøpe Vogue Knitting 2018 Fall HER INNE!
Eg har kjøpt strikkeblader på denne måten flere ganger og det har aldri vært et problem 🙂

Dessuten får du mye flott og kjekt for ca en 100-lapp.

Hvis du har Vogue Knitting Magazine App, ja da kan du “Swupp-Swupp” få bladet rett på mobilen f.eks (Skummelt enkelt liksom!) Helt genialt! Det er nemlig lenge siden me måtte vente
i ukevis på at Go`sakene skulle dumpe i postkassa!

 

* * * *

Vel vel eg får fortsette der eg slapp i går kwell tenker eg! Hang opp siste maskin med klær i 20 tiden i går, og ja,
eg hang den opp ute så nå har eg masse tørre klær på terrassen som skal brettes. Noe skal i skuffer og det andre skal i kofferten. Herlig når det nesten er tørkevær på natta også! Det ble litt tåke ut over kwellen i går,
men det går greit når både gradene og sola stiger fort når det blir morning, det er allerede bikket 20 grader! 🙂 Kjenner at det blir en varm dag i dag og på fredag er det meldt så mye som over 30!! Selv om eg akkurat denne sommeren sliter litt med varmen håper eg jo at dette været her vil vare ei stund! Dib bestilte vekking i dag fordi han skal ut å bade, Ååå kjenner at en tur ned på Hestholmen ikkje hadde vært feil…
Lenge siden eg virkelig kjente at sola svei meg på huden!

Vel vel, eg skal nå starte med å sette på en diger maskin med sengetøy for planen er å få på ren sengetøy i kwell! Det hadde vært digg selv om eg akkurat nå kjenner at eg orker ikkje haha Tja, det får bli Ali sin jobb i så fall! Mye man har lyst å gjøre, men når tiltakslysten er noe fraværende, ja da er det bare å kose seg med strikketøyet og håpet at det kommer snikende på meg 🙂 Uansett så er eg sååå glad for at stua er ferdig! Mangeler bare litt småting, ja som at eg MÅ ha noen speil på veggen der….U-huu hehe Har faktisk funnet spel eg har lyst på ute på Rusta! Så ja, eg må nok smugle de inn og bare spikre de fast på veggen tenker eg, for han Ali, ja han har heeelt andre speil i tankene…Sååå, me har i grunnen veldig forskjellig smak på det meste 🙂
Får jo se hvem som klarer å ordne sine speil først *ler*

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTT SOMMERDAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei allerede varm Vibbedille 🙂

3 kommentarer

Siste innlegg