Vrangbord?? Eller ikke…?

I-Cord felling
Hadde i grunnen bestemt meg da eg startet; Ingen vrangbord denne gangen! En jakke rett ned,
uten innsving. Da passer det fint med en veldig fin I-Cordfelling ♥ Eg har brukt Pinneguri sin Hverdagsjakke på halsen fordi den halsformingen er så fin. Ellers har eg bare stoppet raglanøkingen når jakken passet, satte ermene på tråd og strikket den så lang eg ville. Under ermene og ned er den 40 cm – Altså en kort jakke 🙂 Tror egentlig aldri eg har strikket en så kort jakke før, tidligere måtte alt godt under rompa,
rart hvordan ting endrer seg 😉

 

 


Strikker med 2 tråder: 1 tråd Holst Supersoft og 1 tråd med Kid Silk. Har funnet frem ermpinne så eg er straks klar for å få de strikket…men, først...

 


…må eg ha en aldri så liten fest mens eg fortsetter på den knall bra serien Harry Hole på Netlix!
Snakk om å fylle en serie med hele stjernegalleri av noen skuespillere!! WOW!

 

 

 

NETFLIX ER STEDET I DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok 

6 kommentarer

Siste innlegg