WHY??

Designet av Valya Boutenko

 

Selv om eg presterte å strikke Setedalsgenser til vår aller først kattunge og omtrent gjorde han bevegelseshemmet ved å kle han opp, har eg LITT problemer med å skjønne klær til dyr…??
MEN ALVORLIG TALT!?!? *ler meg skvett ihjel*

Men ok, om hunden, eller for så vidt katten ikkje protesterer så kjør på, men JA det ser egentlig ganske…HÅRREISENDE ut haha Galskapen lenge leve sier nå eg, men absolutt morsomt. At noen dyr faktisk fryser når de er ute har eg full forståelse for og at klær da er nødvendig, men hallo?? Kan ikkje hunder bli flaue? haha
Neida, garantert om eg hadde hatt hund så ville nok eg kastet meg rundt
og fått tidenes lue på pinnene fortere enn fort haha

 

LION DOG HAT
Bildet over

 

 

Designet av Valya Boutenko

 

DOXIE DINO HOOD

 

 

 

Designet av Valya Boutenko

 

For flere gøyale (Flaue??) luer kan du smyyyge deg inn HER! 🙂

 

DACHSHUND BUNNY HOOD

 

 

 

Vel, hvis du lo godt av de 3 luene….Hva med denne da??

Designet av Valya Boutenko

 

No Comment…

 

BANANA SWEATER

 

* * * *

La meg uten alarm i går for å gjerne lure til meg en extra time eller 2, men våknet før halv 9 som eg alltid gjør. I grunnen like greit for da er det jo garantert at eg får noen timer helt alene, i fred og ro før resten av gjengen ramler ut av sengene. Begge ungene har fri i dag og det er meget sjeldent så akkurat det får jo nytes til det fulle. Ute skinner sola, men med tunge truende skyer i horisonten. Spiller ingen roller for i dag skal eg ikkje bevege meg! Ja eg vet eg sier det ofte at det er det eg skal, men sjeldent at det faktisk skjer! Det er alltid noe eg skal/må gjøre enten eg blir spurt om det eller om det er bare min indre OCD som ber meg om det. Eg har alltid problemer med å si NEI, øver på det stadig vekk, men det er virkelig vanskelig å sette ut i praktisk. I steden for, ja hvis det er noe eg virkelig ikkje vil så babler eg ut med flere unnskyldninger enn nødvendig og DET er noe man blir sliten av. I steden for å bare si NEI liksom, er jo så mye enklere!? Jaja, akkurat det kommer jo helt an på konsekvensene *humrer*

Uansett, MIN plan i dag er som følger: Først bare et kjapp shaining av meg selv på badet før eg plasserer meg godt i Go`stolen. Da skal eg strikke mens eg først hører de 2 siste episodene av Harm&Hegseth og så er det å klikke seg inn på HBO. Eg holder på med Sopranos, men eg startet også nettopp på en serie med Sarah Jessica Parker: DIVORCE, har sett et par episode og likte den så langt Blir å veksle litt på de 2 mens eg skal kose meg med genseren eg strikker. Lurer også på litt med den genseren, ja om eg skal fortsette meg fragekaoset eller om eg etter hvert skal skli over til at resten nedover blir ensfarget…Klarer ikkje helt å bestemme meg så ja, denne genseren aner eg ikkje hvordan blir til slutt – Annet enn at den garantert blir god å ha på seg 🙂

Middag i dag? Ahaa Ali skal rett og slett lage Chicken Nuggets, det er kjempegodt, men eg ble skikkelig uggen i magen før eg la meg i går og har i grunnen vært det i hele natt og ennå er det ikkje helt over. Håper jo IKKJE det er krabben eg har reagert på!?! Spiste ikkje så mye, et hus og 4 klør er ikkje å regne som mye når det gjelder krabbe haha Trenger ikkje være noe eg har spist for det kan jo “bare” være magen min, men rart likevel…Vel vel*Drikker ingefær og håper på det beste*

 

 

LAG DEG EN
SPRUDLENDE LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Håper magen holder seg fin. Jeg er heller ikke så veldig glad i klær til hunder – bananer derimot….

    2. Jeg har begynt på en genser i garn fra Hovland ( som ble nedlagt i 1989)… Ingen skal beskylde meg for å kaste garn ihvertfall 😁Dette er jo nesten antikk.

      Hundegenser og potesokker har sin misjon for enkelte hunderaser om vinteren. Men de luene der..nei takk.

Siste innlegg