WIIIIII!!! – Shopping!

 

Altså, eg står fortsatt på at eg er ikkje glad i å shoppe, bort sett fra på nett da! Å gå i fysiske butikker er eg ikke særlig fan av, med noen unntak så klart! Lyreco er en stor favoritt og det er like kjekt hver gang! Da eg var liten hadde me en tegnebutikk i Stavanger som het Dreyer….Åååå den kunne eg vært i hele dagen! Lyreco er litt sånn bare de har utrolig mye annet også. Målet for turen var å kjøpe diverse papir til printeren og ellers hva eg kunne finne som eg trengte, her er alt relativt, ja for hva trenger man egentlig!?
Sant vel…det handler nok mer om hva eg har lyst på og hva eg unner meg 😀

 

 

 

Det er standar å plukke med seg en eller 2 tegnebøker og Rableblokk er min favoritt til vanlig tegning/farging – Plukket med meg Kalkerpapir også, jukseark som me sa da eg studerte,
men det er et nyttig “redskap” en gang i blant + det er flott som en perfekt detalje enkelte ganger.

 

La meg bare slå fast her og nå: Livet blir sååå mye bedre med glitter, å ja det er et Hekkan noen ganger, men fy søren det er gøy! Glitterark intet unntak! Bare nevner det sånn at du vet hva du plukker med deg noen nesten gang. Playbox produkter er en rimelig variant, men så visst ikke dårlig av den grunn. Det lå også pakker med origamipapir ved siden av, rimelige faktisk, og det er jo alltid godt å ha! Ja sånn i tilfellet behovet for å brette en frosk skulle dukke opp!

 

 

Papir til printeren er et must, hadde med en vanlig pakke på 80 gr fra Elkjøp, men eg må ha andre tykkelser! Plukket med meg 120 gr, 160 gr og 250 gr – Da har eg litt å starte med! Der ute hadde det papir i alle farger…. Men det får heller være sånn eg kan kjøpe om behovet skulle dukke opp 😀

 

 

Dette var dog det eneste de hadde inne av fotopapir og godt var det….Kom på da eg var i Bilden av DET kjøper eg selvfølgelig på Elkjøp… Tenkte ikke på det da eg kjøpte utstyret, vel vel, ingen hast…
Nå har eg uansett testet å print ett bilder og det ble da meget bra!

 

 

 

Påfyll av boblekonvolutter og gaveposer er alltid greit 😀

 

 

ENDELIG! De hadde blyantholder i blank akryl! Det forrige eg kjøpt spå Europris var jo til neglelakker….
ikkje sant!?!

 

 

Plutselig var rotehjørnet omgjort og blitt ganske så funksjonelt! Deilig, dette skal bli gøy!

Er så glad for at dette Hobbyrommet kun er mitt, dvs ingen kommer å roter når eg ikke er hjemme *ler*

 

 

De gangene eg tidligere har hatt printer har eg sverget til Epson,
føler meg slettes ikke skuffet denne gang heller….mange år siden sist!

 

 

 

 

Og her? Vel, det blir vel mitt nyeste verktøy og oppgradering av Hobbyrommet! Ååå gjett om eg har gledet meg til dette, jaggu er det mange år siden eg har lekt med en Mac! Etter sterke anbefalinger gikk eg for Mac Mini og en stor (27″) ProArt skjerm og eg føler akkurat nå at eg befinner meg i himmelen – Så ja, det er stor forskjell fra en liten Chromebook! Nå gjenstår det bare å hente hjem den store Cricut`n fra postkontoret på mandag, da kan eg virkelig begynne å leke!

Skal ikke legge skjul på at det har vært noen hektisk dager, 3 hvitevarer ble også levert i går. Komfyren er i bruk akkurat nå så den var både lekker og bra, vaskemaskinen er på plass, men tørketrommelen står fortsatt i gang. Tenkte me bare kunne vente til mellomstativet kommer – Tar et par dager 😀

Tja, ellers? Vel det blåser og stormer rimelig greit ut – Nydelig vær å bare kose seg inne!
Akkurat det har eg tenkt å gjøre heeelt til eg legger meg i kvell eller natt en gang…

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN LØRDAG

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer
    1. Gratulerer. Dette er deg vel unt. Blir nok mange spennende og kreative timer her.
      Ønsker deg en flott helg.
      Klem fra Liv

    2. Bare et spørsmål, hva hadde du drevet med i dag hvis du ikke hadde vunnet “slaget om soverommet” back in the days?

Siste innlegg