WOW! -Er det mulig??

 

Designet av  Olga Starostina

 


Det er slettes ikkje alt eg poster her inne eg har lyst å strikke eller hekle, noen ganger er det bare fordi eg blir ekstremt imponert! Det ble eg i dag! WOoOW sier eg bare! For noen fantastiske kunstverk og dette slår i allefall min tålmodighet ned i støvlene, ja og det er ingenting å si på min tålmodighet *ler*.

 

 

 

Designet av  Olga Starostina

 

Garantert ikkje for alle, men det er lov å si at det er rimelig flott da!?
Virkelig en one of a kind dette her!

 

DRESS WITH LOTUSES
Bildene over

 

 

 

 

Designet av  Olga Starostina

 

LACEDRESS WITH POPPIES

 

 

 

 

Designet av  Olga Starostina

 

Sjeldent eg bruker ordet vakkert, da er det i så fall noe spesielt, som denne ⇑
Blir det svart julekjole? Eller...

 

BLACK LACE DRESS

 

 

 

 

Designet av  Olga Starostina

 

…en flott rød en?
Det skulle vært gøy å sett selve oppskriften, tenker eg! For en jobb med å tegne og forklare hvordan dette skal gjøre. Du er nødt til å rusle inn på Denne Profilen å bare se, la deg beundre rett og slett! Det ligge rogså en del småting der som kan hekles, hekler du mange nok kan du sette de sammen til større ting. En ting er helt klart:
Me har alle mye me kan lære med heklenåla!

 

RED LAVE SUIT – TOP, SKIRT, PEPLUM

 

 

 

* * * *

 

 

 

Arg! Nå begynner eg å bli lei av å våkne til samme suppa hver dag…! Hvis eg virkelig legge godviljen til så er det mulig eg merker litt bedring og eg er ekstremt flink å legge go`vilja til – Så da gjør eg det! I dag blir det ut på tur med mor mi, må svinge innom posten med et par pakker også (Klarte å glemme det i går!!). Nå eg så etter noen timer har levert mor mi hjem igjen skal eg tilbake til DILLINGA mi! Og da håper eg også at det nye kombiskapet er på plass! Woop Woop! Hekkan det har eg ventet lenge på, 2 mnd med begrenset kjøl/frys merkes, spesielt nå på sommeren hvor IS er et stort behov haha! Skal bli NYDELIG å få tilbake systemet mitt, ja for nå er alt kaotisk i det ene kombiskapet og eg har vært nær ved å mistet motet! Not Good!

Nå bør eg faktisk komme meg på badet, sveipe på litt deo og fikse litt krøllene så er eg nok snart klart for å kaste meg på hjul! Må bare huske å fylle bensin, den burde eg også gjort i går; 23 kr pr l da, tro hva den koster i dag?

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer

Siste innlegg