WOW For en jakke!

Designet av Martin Storey / Rowan Yarns

 

Altså! Her har du høstjakka med stor H!! ♥ Eg måtte rett og slett unne meg et aldri så lite dån og klask i panne samtidig! Jøsse navn, denne gikk rett hjem hos meg! Åsså er den strikket i alpakka, blir sjeldent bedre enn det da (<—Selvfølgelig min mening). Eg elsker jo alpakka, men tenkt deg når du strikker ei jakke som dette; Med sååå mye mønster, da blir det jo nesten dobbel alpakka ♥ Her snakker me jakka som virkelig varmer + den i tillegg blir sååå myk og god! Eg kunne tenkt meg den i akkurat disse fargene! Det er også brukt en av mine favoritteknikker: Intarsia! Heldigvis er eg sååå heldig at eg faktisk har ei høstkåpe som overhodet ingen andre har, og da mener eg INGEN 🙂 Det er stas. Tenkte faktisk her om dagen at eg skal ta den frem å vaske den siden eg røykte sist eg brukte den! Det er litt tiltak for DENNE KÅPA blir stor og tung når den vaskes 🙂

 

 

 

Designet av Martin Storey / Rowan Yarns

 

Strikkefastheten er 25 m/26 row og som vanlig er det veldig greit å overholde denne om du ønsker oppgitt størrelse 🙂 Strikke du prøvelapp (<–Anbefales) er rådet mitt å strikke lappen i samme mønster som i jakka.

 

MOONFLOWER
Bildene over
Fra 81 cm til 127 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

Planer for dagen? Vel, først av alt skal eg tømme terrassen for tørkestativ som er fulle av sengetøy og håndklær. Vaskerommet er tilnærmet tomt og siden det er meldt regn f.o.m i morgen blir det ikkje vasket mer i denne runden. Utover det har eg i grunnen vasket/ryddet sååå mye siden lørdag at det er ikkje mer å gjøre på den fronten. Eneste eg lurer på er om eg skal ta inn den digre sukkulentet som står på terrassen, det innebærer i så fall litt omrokkering på plantene i stua. Er litt redd for at det plutselig blir litt for kaldt om natta og at den da takker for seg.

Jaja, i går rota eg frem noen malingstyper eg har liggende i stæsjet mitt, planen er å teste de ut på Alvehusene eg har laget. Nå er det på tide at de blir malt 🙂 Håper eg får til uttrykket eg er på jakt etter. Sååå har eg planer om
å sette meg og perle (strikkinga får eg ta i kwell) Trenger nemligen noen nye perlerier ved inngangen 🙂
Først av alt, litt mer kaffi og så er eg nok i gang 🙂

 

 

HUSK Å NYT DAGEN
MELLOM SLAGA

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg