WOW – I`m in LOVE!

Designet av Sarah Gasson

 

Altså! HALLOOOO!? Awww snakk om en herlig fyr da! ♥ Han skulle fått lov å hengt i palma mi anytime
Ikkje bare er han supersøt, men se på det flotte arbeidet da! JØSS, det er neste så den ser litt ekte ut, flott, flott, FLOTT ♥ Hvis du som meg er glad i å strikke kosedyr og andre (u)nødvendige ting som leker etc, ja da anbefaler eg deg en tur innom HER, der var det jaggu meg mye fint! Garantert du kjenner noen du kan strikke til,
ja det er jo hvis du ikkje beholder alt selv…Du har i såfall min fulle forståelse 🙂

 

 

 

Designet av Sarah Gasson

 

Jaja, eg er solgt eg, hva med deg?

 

SLOTH
Bildene over
38 cm lang

 

 

* * * *

 

Jaggu er det snart helg igjen gitt! Eneste eg vet så langt om dagen i dag er at legettimen litt senere er hovedattraksjonen 🙂 Det beste hadde jo vært om helgehandelen ble hentet med på hjemveien, men får se hvordan dagen utarter seg 🙂 Det positive er jo at det ser VELDIG bra ut med Aamu genseren min etter at eg rakk opp 🙂 Det føles i allefall ut som at det BLIR bedre nå når eg er nede på pinne nr 3, ja det blir fastere slik det bør være! Skal bli spennende å sjekke strikkefastheten når eg har fått litt mer som eg kan måle på 🙂 Du ser det, når eg sjekket strikkefastheten der hvor eg hadde strikket med pinne nr 3,5 var den på hele 19 m/10 cm og den skal være 22,5 (slik den er i mønsterdelen), så ja, ikkje så rart at den ble større enn oppgitte mål! Når du har neeesten 300 m på pinnen og det er en differanse på 3,5 m pr 10 cm så ja, det blir litt forskjell.

Anyway, har litt eg tenkte å få gjort før eg stikker så eg får svinse rundt her, kanskje det blir en runde eller 2 på strikketøyet også. Uansett så skravles me nok litt senere i dag skal du se 🙂

 

 

HA EN FLOTTERS DAG

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg