WOW! – Lekre Gratis Strikkeoppskrifter

Designet av Laura Farson

 

Det må eg si! Dånte litt nå altså! WOW for noen deilige farger og mønster ♥ Orginalt strikkes både disse, lua
OG leggingsene i Cascade Fingering – Dvs det er ganske mange garntyper du kan benytte deg av: Opal,
Tynn Ull, Fabel, Arwetta o.l. Åååå dette blir garanter et herlig strikketøy, bare se på de fargene da?

 

 

 

 

Designet av Laura Farson

 

Strikker du denne lua + pulsvottene øvers så har du en utrolig flott gave, og hvis du…

 

WHEEL OF HEARTS BEANIE & GAUNTLETS
Bildene over
GRATIS Strikkeoppskrift på pulsvotter og lue

 

 

 

 

 

Designet av Laura Farson

 

…legger til disse, ja da vil eg påstå at du har den PERFEKTE gaven ♥

 

WHEEL OF HEARTS LEGGINGS
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

Ok, da er eg snart klar for kwellen. Eg har ikkje spist av suppa eg laget ennå, det er noe med når eg har vært
i matlukta hele dagen….Må bare vente litt! Men de der “brødene”!?? Mmmm de var gode de ♥ Nå der i mot er det noen timer siden Amira og Ali spiste så eg tenkte å prøve meg nå! Får starte litt forsiktig for det er en heavy suppe! Kraftig altså, men den smaker ganske så magisk om eg skal si det selv. Har planer om å legge ut oppskrift på den 🙂 Kanskje det blir både suppe og 4 vinnere i løpet av kwellen, får sjå! Men nå? Først litt mat og sååå skal eg trekke vinnere av Give Away`n 🙂

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra ei ganske sulten Vibbedille 🙂

3 kommentarer

Siste innlegg