WOW!

Designet av Cheryl Faust

 

Mulig eg er hektet, men eg dåner litt hver gang det popper opp et mosaic-prosjekt og det har vært ganske så mange i det siste! Bare sjekk dette sjalet! Må jo nesten dåne litt, ikkje det? Åsså var det jo så lekkert i disse fargene…sukk…eg har ikkje godt av dette, ja at det poppe opp så mye fint akkurat nå når eg er så opptatt!! Det er ikkje snakk om å smyge inn noen extra prosjekt når eg strikker genser til Amira, har bestemt at DET er en dum idè! Hun ville jo hatt genseren ferdig før helga som var hvis det var opp til henne haha
God til å drømme, ja det er hun, men absolutt kjekt og motiverende at hun gleder seg 🙂

 

 

Designet av Cheryl Faust

 

Designeren selv sier at dette er superenkelt! Du strikker med kun 1 farger om gangen og selve mosaicmønsteret er det diagram til som er enkelt å forstå, så ja, det er bare å hoppe i det!
Du vil sitte igjen med et kunstverk! WOW!!

 

Strikkefastheten er 20 m/48 row på 10 cm
Nå er ikkje strikkefastheten det viktigste,
men ikkje overdriv heller for et sjal kan bli FOR stort også

 

 

MEET ME AT MIDNIGHT
Bildene over
One size

 

Ved bruk av rabattkosen *MIDNIGHT* frem til midnatt 6.mars får du 20% avslag

 

* * * *

 

Vente fortsatt på at våren virkelig skal få et gjennombrudd eg! Ahaaa bare en dag liksom med f.eks 15 gr og sol,  lukte litt på våren vettu 🙂 Ja, rett og slett en liten boozt! DET hadde gjort seg! Joda eg ser både Klosterklokker og Snøklokker, men det er fortsatt kaldt…Noe som er litt gøy er at ALLE de Efaøygreinene eg plantet ute i den store kassen ved inngangen i fjor høst har overlevd heeele vinteren uten å blitt svarte og nå venter eg bare på at den skal formere seg!! Eg klippet en del av de nye skuddene fra Eføyen på fjellet bak leiligheten her i fjor sommer, hadde de lenge i vann til de rotet seg og bare plantet de rett i jorda! Planen er jo å få en Eføy som vokser litt ut av kontroll for så å klippe den til slik at den dekker en del av alt den stygge betongen med har ved inngangen. Har søkt til Sameiet om å få lov til å male de veggene,
men TTT (TingTarTid)

Kan forresten allerede skimte den ene MiniMelon`en som eg plantet i helga komme opp av jorda!
Det gikk fort det! Var ivrig den lille rakkar`en gitt 🙂

Ellers gleder eg meg til i kwell! Da kommer Amira hjem ♥ Hun har hatt en kjempekjekk langhelg i Gdansk/Polen og det skal bli kjekt å se om hun fant seg noen go`saker der borte. Eg der i mot muligens ut å kjøre i dag! Mor mi skal på noe rønken greier og da er det visst nok min tur så dvs at eg må snu rundt på medisinene mine pga bilkjøring. Det er noe eg egentlig ikkje liker å gjøre, men men Går nok bra 🙂

Ut over det er det lite som skjer i livet mitt haha DibHassan skal ha mørkekjøring i dag – bare som passasjer da siden det er siste bit av Trafikalt Grunnkurs så han kommer heller ikkje hjem før sent i kveld. Tja, blir forhåpentligvis en rolig dag i dag haha Ali er nok litt stiv å støl etter å ha malt i mange timer i går og han er jo litt ut av trening haha Men jepp, døra og karmene ble kjempefine i dagslys
og nå er TAKET det neste som skal males!

 

Vel, eg får sette på ei ny kanne med kaffi,
stelle meg litt og bare ta å strikke til eg ser hva som skjer videre…

 

 

 

 

 

LAG DEG EN
HERLIG DAG OG TENK POSITIVT!

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg