YARN CANDY

Reklame: Dale Garn/ Knit Pro/ House Of Yarn


Oh YES!
Da var Go`bitene kommet seg vel i hus og det er så ubeskrivelig nydelig eg har nesten ikkje ord ♥
Et garn kan da umulig bli særlig mykere?? Er redd for at tunikaen eg er i gang med ikkje bare kommer til å se ut som ei sky, men den kommer også til å sveve avgårde vil eg tro!

Noe så lett og delikat er det veldig lenge siden eg har strikket på!

 


Et av mine nyeste must for tiden er ZING pinnene fra KnitPro, de er bare sååå gode! Litt gøy at hver tykkelse har hver sin farge og det var jo unektelig deilig at akkurat de eg trengte var rosa! haha Snakk om sukkertøy
i kurven ♥ Andre pinner som eg like rveldig godt er Karbonz – andre pinner eg syns ser spennende ut er Royal, må være noe med at de også er i forskjellige farger!

 


Eg viste disse Go`bitene på Snapchat i går, men her er de og de skal bli en drømmegenser, eller tunika er mer riktig, til Amira! Nå er det år og dag siden eg strikket til henne så dette skal bli gøy 🙂 Er i grunnen første gang eg skal strikke av både Kidsilk Erle og Alpakka Magic – ingenting å utsi på nytelsen å strikke med ♥

 

Tunikaen eg skal strikke er “Thelma Tunika/Kjole” og finner du den HER – Gratis og norsk strikkeoppskrift

 

 


Akkurat nå er eg jo i en utrolig utsatt posisjon med dette i kurven next to me….*Fristelser*

Alt av oppskrifter finner du inne hos HOUSE OF YARN vettu —>

 

DALE GARN ♥ DU STORE ALPAKKA ♥ KNIT AT HOME ♥ GJESTAL GARN ♥

 

 


….allerede er eg fullstendig LOST, eg mener HVEM blir ikkje det av DENNE BUKSA!??
Åsså er den strikket i Mini Sterk ♥ Nop, kan ikkje bli bedre!

 

Men nå? Nå skal eg bare koble ut hele verden og fordype meg
i den “nye” kurven her ved min side, bare fordi eg kan 🙂

 

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN SKJØNN KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Ivrig Vibbedille med NYTT strikketøy 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg