1 av 3 i Boks

Reklame | Rito Hobby

 

Jammen meg fikk eg svingt heklenåla mellom øktene i går! Den første av 3 kaktuser er i boks, overhodet ikkje noe komplisert så dette klarer du som nybegynner også 🙂 Rito Hobby har flere slike Materialpakker med både strikke-, hekle- og symateriale – Noe for en hver kan du si 🙂 Har tidligere strikket denne skjønne Bunny`n som er fra samme serien med materialpakker 🙂 Det er i allefall ingenting å si på Garnet som
er i pakkene, skikkelig herlig.

Skjønner ingenting, men formen min kommer liksom ikkje helt tilbake…? Passe jo fint egentlig siden i dag virker det som me får en smakebit på høstens stormer! Det plasker ned og det uler rundt hushjørnet! Bråvåknet i morges av at vinden tok tak i vinduet og dro det med seg helt opp! Det var bare å kaste seg over skrivebordet, halvveis ut av vinduet for å klare å nappe tak i håntaket på vinduet med ei saks!….Jepp, det var definitivt et syn!

 

 

 

Eg var stort sett hele dagen på Hobbyrommet i går, satt der å sullet vettu
Da fikk eg disse 2 ferdig, ei skildpadde er da aldri feil ♥

 

 

Dessuten er pingviner poppis så da blir det noen maskemarkører av de, ja og disse er små! Sånn ca 1 cm….
Jepp, en tynn pinsett og nåler er absolutt en god ting å ha 🙂

I steden for å lage en haug like har eg kommet frem til at ca 10 stk av samme figur kan være greit 🙂
Kom gjerne med forslag til en figur du kunne tenkt deg som maskemarkør 🙂

 

 

 

HA EN STORMFULL
TIRSDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

12 kommentarer

Siste innlegg