1 knapp – and off you go!

Designet av Susan Crawford

 

Hvorfor har eg aldri kommet på det? Ja å bare sy en knapp i toppen på ei lue? Hele lua fikk jo en annen look,
er bare geværet som mangler og så er det ut på…andejakt!? Hmm minner litt om den lua(hatten?)
onkelen min brukte på andejakta når eg var liten.

 

 

Designet av Susan Crawford

 

Men vettu? Eg likte det eg! Liksom, prikken over I`en 🙂
Selve lua er strikket i Dette Garnet (som ikkje er kommet i salg helt ennå), men det er tynt ullgarn på 400 m pr 100 gr. Er jo godt å ha ei lett og tynn ullue på lur, er ikkje alltid man har behov for den tjukke 🙂

 

STEEK
Bildene over
5 størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Eg hadde jo egentlig dagens planer i boks! Først en kjapp tur på butikken og så skulle eg shaine litt her hjemme før eg skulle sette meg å male Alvehus Nr 2, men, her sitter eg jaggu meg å perler! Følte for å ha det litt rent rundt haha Blir jo litt grising når man maler! Så ja, her har eg sittet og plutselig var eg på tur med moppen og filla! Tok vel en 20 min hvor eg vasket over alt i stua + sveipet over alle gulv! Eg får NOJA av smuler under beina når eg går barføtt så da hadde eg intet valgt da vettu…gleder meg til å fryse på beina for da er det på med sokker hele dagen og da eg kjenner ingen smuler *ler*

Husker du hva eg sa i vår? At det var på tide å tenke på hva man vil pynte med til jul? Ikkje sant!? Vel, sommeren er over og NÅ første er eg for alvor i gang med det eg skal pynte med ute, ikkje et sekund for tidlig!

 

 

 

 

I steden for at Alvehuset må stå på vent til eg har bestemt meg for hvor det skal få bo, satte eg det her 🙂 Her kan det stå uten at det ser ut som det venter. Har en idé om hvordan eg kan oppbevare disse husene, men til det trenger et litt diverse, usikker på om eg får tid på denne siden av jul, men får sjå 🙂 Før eg helt setter meg ned for kwellen skal eg ta å perle litt og når eg siger ned i go`stolen blir det sammen med Rosa Sløyfe jakka mi –
Hekkan den blir myk og god!

 

 

LAG EN HERLIGE KWELL!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. den luen likte eg,herlig farge som hadde passet til jakken jeg har begynt på nå.Var på Hillesvåg fabrikken i forrige uke ,der selger dei spoler med garn,det hadde vært en fin bytte mot garnet som ikke er i salg her ennå :=)

Siste innlegg