NORSK HØSTDESIGN TIL STORE OG SMÅ


Tina Hauglund

Det er langt i fra første gang at eg legger ut Tina Hauglund sine design og det blir nok slettes ikkje siste heller! Her snakker med kvalitetsdesign og eg blir skikkelig GLAD! Ja tenkt du hvor mange flinke NORSKE designere me egentlig har! Det er neimen ikkje få, og da mener eg designere som designer helt på egen hånd og ikkje de som designer fast i Oppskriftheftene me kjøper 🙂
Kjenner eg blir stolt av å kalle meg en STRIKKER 🙂

Man hører i MoteVerden om Dior, Armani, Ralfh Lorén etc, men jammen har med STRIKKEdesignere på akkurat samme nivå, ja om ikkje ENDA bedre! Vet jammen ikkje hva som er best eg, men ALDRI føler eg meg mer stolt enn når eg tar på meg en DESIGNERgenser strikket av meg selv! Så DET så! Regner med at DU er enig i det??

 

 

EMBLAS MAMMA
Bildet over
Opp til 121 cm i brystvidde
Ny nå i oktober

 

 

 



Tina Hauglund

 

EIKEJAKKE
Str 9 mnd – 8 år
Ny i september

 

 

 



Tina Hauglund

 

EMBLA PONCHO
Str XS – XL
Fra april

 

 

 



Tina Hauglund

 

EMBLAGENSER
Str 1 – 10 år
Fra februar

 

* * * *

Frem til nå i dag har eg strikket ca 1 meter på det Oransje Sjerfet – fy søren det går fort altså!
Noe som hjelper på slikt “Hjernedødt Strikk” er en skikkelig kjekk serie, noe eg faktisk fant i dag!!
Det “poppet” nemligen opp en forholdsvis NY serie på Netflix;
Good Witch og fy søren den var HERLIGE! Det eneste IRRITERENDE med den er at det foreløpig kun er 10 episoder
og 1 sesong…..Håper virkelig ikkje eg må vente lenge på fortsettelsen 🙂

Ellers så så Jr og eg en KNALLBRA film på fredag: In Time – En film eg virkelig syns at ALLE bør se! Den få virkelig frem begrepet: Tid ER Penger! I denne situasjonen må man virkelig ta vare på øyeblikkene og leve i nuet! Tenk å betale 10 min av ditt liv for en kopp kaffi f.eks? SE DEN!

Nå derimot er eg klar til å fortsette med Serien og det er Still Light som skal få kjørt seg!
Herlig å strikke striper altså, man blir slettes ikkje lei på samme måten man blir av ensfarget strikk 🙂

Skal snart gi deg et SneakPeak igjen 🙂

KOS DEG OG HA EN
FORTSATT SKJØNN SØNDAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #høststrikk #høstmote #tinahauglund #barnestrikk #dametstrikk

0 kommentarer

Siste innlegg