KJÆRLIGHET VED FØRST BLIKK


Susan B. Anderson

Eg har virkelig en forkjærlighet til sauer og lam! Awww sett noe så søtt før? Denne skriker;
“STRIKK MEG” til meg og eg gir etter hver eneste gang hehe Ja eg har en svak sjel når det kommer til slikt som dette! De kan brukes som gaver eller de kan sitte på sofaen 🙂 Sauen over er sømløs og alle små deler strikkes ut i fra kroppen, det gjør det hele mye enklere når det ikkje er så stort 🙂 Denne skal eg snappe galant med meg så gjenstår det å se når den måtte havner på pinnene! MoHaaaa

 

BAA
Bildet over
Nytt design nå i november

 

 

 



Susan B. Anderson

Disse sauene hadde eg på den forrige bloggen min i vår, da kastet eg meg rundt og fikk strikket totalt 4 stk og 2 av de ble med opp i BarselKofferten i september 🙂 Det ble vellykket og koselig det 🙂
Var slettes ikkje vanskelig å strikke så hiv deg rundt og bli med i gjengen 🙂

 

SHEEP!

 

 

* * * *

Ut på dagen i dag er det meldt hele 10 grader og sol! WOW! men det ble dårlig med Super-Måne her hos oss i går! Masse skyer stoppet Jr fra sin iver etter å ta et bilde, jaja, me får vel vente til neste gang! Om ca noen 10 år, ikkje det? Når det er slike fenomen skyer som oftes vestlandet over! Typisk!
Fikk du sett noe? Var det noe forskjell??

Planer for dagen er å svippe innom hos min mor en tur, hun fikk lysbrett m/ masse dill av oss til bursdagen i november og nå trenger hun litt hjelp til å dandere det til med litt kongler og blader.
Kjøpte elektriske kubbelys også til  henne hehe Ja eg må le litt, hun blåser ut lysa om hun skal på do hehe Ja eg VET! Man kan aldri vite, men vel….Nå kan hun iallefall la lysa “brenne” helt til de finner ut at også disse lysa faktisk kan brenne hehe Ja da kommer eg til å le høyt 🙂

Har fått ganske god gang på Leaf sjalet også og det blir såååå fint, men eg får ikkje strikket på det nå for det er på tide å hoppe i litt anstendige klær og komme seg avgårde etter hvert 🙂 Jr har heldag
i engelsk i dag så me er nok noe tidligere hjemme også 🙂 Resten av ettermiddagen skal brukes til….? Tja, tror rett og slett eg tar en saftig ME-TIME dag!!! Ryggen er dratt vekk i-stan og skulderen trives best om eg holder den helt i ro! NOE må gjøres med den skulderen altså….?? *Drittlei* hehe
Må iallefall få vasket håret i ettermiddag, enten det går eller ikkje! Spørs jo når eg kan vaske det etter
i morgen liksom..? Ja føflekken ligger inni håret i tinningen og legen truet med en “SideCut!” haha

Me får tastes etter hvert tenker eg 🙂

NYT DAGEN OG HUSK
OG KOS DEG LITT DA!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #sheep #lam susanbanderson #strikkeoppskrifter

2 kommentarer

Siste innlegg