WOW! SJEKK DEN GENSEREN DA – ENESTÅENDE!


Joji Locatelli

Ble litt DåneKlask i Pannen i dag også! Har jammen ikkje godt av dette her kjenner eg, som du vet så har eg ALT for mange prosjekt allerede og dette tar helt av etter hvert 🙂 Joji er en av mine favorittdesignere og fy søren hun har mye flott! Har et par av hennes tidligere gensere på hylla mi <3
Dette er virkelig en genser eg bør vurdere, ikkje minst ser den jo kjempekjekt ut å strikke!



RHAPSODY IN CABLES
Bildet over
Str XS – 4XL
Fra 97 cm – 171 cm rundt brystet

Joji anbefaler å strikke genseren ca 20-25 cm bredere enn du normalt trenger for
å få den riktige effekten av genseren 🙂

* * * *

Tja, da var Jr levert på skolen og eg har vært på butikken, alt dette før kl 9! Sto opp klokka 6
og var vel ca våken da eg serverte frokost på senga til Jr kl 7 hehe NEI! Han er ikkje bortskjemt!
Eg bare koser litt extra for han + at det er enklere for meg på den måten 🙂

I dag skal me har Smørbrød til middag, i grunnen enkelt og greit, men det er da litt arbeid likevel!
Nå etterpå skal eg steike flate kjøttkaker og skjære opp grønnsaker. Kjøpte en WaldorfSalat og hakket valnøtter og hadde oppi. Det mangler så og si alltid i de boksene man kjøper. Hadde tenkt å ha rekesmørbrød også, meeeen det var søren ikkje reker på Rema hmmmm Men eg var HELDIG likevel! Fant nemligen 2 pakker med Røkelaks til KUN kr 10 og det funker fjell så lenge eg skal bruke de i dag!

Har allerede inviter mor mi på smørbrød så da fikk eg henne til å hente Jr på skolen på vei opp hehe Kall det gjerne utspekulert, men da kan eg bare styre på her hjemme for elektrikeren kommer
også kl 12 og DET skal bli greit å få ferdig! Når skal eg EGENTLIG strikke?? Hmmm Jaja regner med
å ha “FRI” etter fòring i dag for eg lager selvfølge mange smørbrød slik at det er bare å spise når man er sulten. Jr var så skjønn i går og sa at han kunne steke kjøttkaker og lage skiver når han kom hjem, men eg sa at eg måtte ha noe å gjøre når han var på skolen. Me inngikk der i mot en avtale om at han kunne få lage fredagsmiddagen denne uka, da blir det Jegergryte 🙂

Dessuten har eg begynt å skrive POSTKORT! JuHuuu Det faktisk veldig koselig å SKRIVE de også!
Gjør litt ut av det liksom og da gjelder regel fra eg var ung: På plass til MEST mulig tekst hehe
Det første Postkortet gikk i posten i går så nå spørs det hvor det dukker opp 🙂

Vil DU bli med å sende Postkort som gjerne ender opp med å GLEDE en som gjerne er litt alene eller ensom? Selv om eg ønsker meg MANGE Postkort kan du sende det til HVEM du vil, POENGET er jo
å gi noen en KOSELIG HverdagsGlede 🙂 Ta en titt på DETTE INNLEGGET 🙂

Anyway, da bør eg nesten komme i gang på kjøkkenet! Kanskje det dukker opp litt SmørbrødTips på SnapChat? Du finner meg der som vibbedille selvfølgelig 🙂 Me tastes 🙂

KOS DEG OG HA EN
SUPER DAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #jojilocatelli #genser #cabelknit #strukturstrikk #strikkeoppskrift

5 kommentarer

Siste innlegg