DEILIG STRIKKETØY

Reklame | House Of Yarn/ Gullungen og Barnekreft Foreningen


Nja, som fryktet har eg virkelig store problemer med å dele opp dagen å strikke litt på dette og litt på Flamingoen!! Når DET skjer kommer jo den elendige samvittigheten smyyygende som et kaldt guffs….Kjent følelsen?? Eg som i grunnen har vært ganske flink med de siste prosjektene og bare strikket de fra A-Å før eg startet på noe nytt…sånn kan det går, swisj swisj og man er “på kjøret” før man vet ordet av det..

 

 


Selv om eg stort sett har sittet å strikket og bare koset meg i dag så har eg jo ikkje kommet særlig langt! Eg må slutte å nyte for mye haha Ja for da går det litt tregt kan du trygt si hehe Men NÅ er det bare beine veien rett ned 20 cm så det er jo absolutt noe som bør gå kjipp kjapp! Ahaa eg ELSKER disse stripene og garnet!!! Åååå det er bare en skikkelig herlig fryd å strikke med og eg er ennå veldig overrasket over nettopp det!! Det blir så mykt og godt Samtidig er det veldig godt spenst i genseren, ikkje FLATT i det hele tatt slik eg mistenkte det ville bli 🙂

Det er DENNE GENSEREN eg strikker
 

 


MEGET godt fornøyd med Raglan Økingene! Er nemlig ikkje sånn at det blir like fint i alle typer garn, men
GULLUNGEN GARNET leverer!! Hvis du har problemer med å strikke raglan på en Top/Down genser kan eg hjelpe deg litt HER!

GullungenGarnet kan du kjøpe på Europris, Sparkjøp og Coop, men det er også veldig mangen garnbutikker OG nettbutikker som nå selger det så eg sier bare; LØP Å KJØP! Hva med et lite prosjekt i helga? Ja bare for å teste det ut om ikkje annet, du blir garantert overrasket 🙂

Hvis du trenger oppskrifter til garnet, ja så ligger det hele 12 GRATIS (og norsk!) strikkeoppskrifter klar til å laste ned eller printe ut HER!
 

 


Mens eg har koset meg inne så har Ali jobbet ute hele dagen! Du kan se et innlegg om det
HER, men her er det nesten ferdige resultatet! Nå skal den bare tørke for så å males! Da er det klart for å fylle den med stein, lecakuler og noen sekker med jord. Eføy skal plantes inn mot mursøyler så satser me på at den klatrer villig oppover 🙂 Til våren skal det også plantes litt blomster opp i 🙂 Jepp, eg tror som sagt at dette blir skikkelig bra 🙂

Har allerede tatt på meg pysjen og tatt kwell, sitter akkurat å trimmer hjernen litt med “Huskestuen”, men er straks klar for å fortsette den nye serien fra Netflix; “I AM A KILLER”!

KOS DEG OG HA EN
AVSLAPPENDE KWELL

Go`klem fra en meget fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #gullungengarnet #barnekreftforeningen #houseofyarn #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstetsrikkeblogg #norgesstørstetstrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppbloger

0 kommentarer

Siste innlegg