2 Heldige Vinnere!

Reklame | Poster Store

Foto: Vibbedille

 

Da har eg endelig fått mailen mangen har ventet på! Det var nemligen ikkje eg som skulle trekke 2 vinnere av Denne Give Away`n ser du, det var det min kontaktperson i Poster Store som skulle gjøre. Alle kan ha en travel dag og ingen skade er skjedd selv om me måtte vente en dag 🙂 Ok, 2 heldig har altså nå vunnet hvert sitt gavekort pålydene hele 1000 Kroner. Dette står dere fritt til å bruke inne hos Poster Store det er
kun Selecton Serien som ikkje er inkl.

 

De 2 heldige er….

 

HILDE BERGDAHL

MARIT FREDHEIM

 

Gratulerer sååå mye begge 2 🙂 Så gøy!
Eg skal formidle mailadressen deres (den som dere kommenterer med her på bloggen) til min kontaktperson og så får dere Gavekortene pr mail 🙂 Gled dere og Kos dere på shopping

 

Eg er i ryddemodus her i heimen, men plutselig så skravles med her på bloggen igjen.
Muligens før du aner det MoHaaaa

 

 

NYT DENNE FLOTTE
SØNDAGEN

 

 

 

Go`klem fra ei GIRA Vibbedille 🙂

5 kommentarer
    1. Gratulerer til vinnerne. Var nok kjekt gavekort å få ja 🙂
      Du får benytte deg av ryddemodusen, så lenge du har den 😀
      Fineste søndagen til deg ♥

    2. Tusen takk! Så overraskende å vinne et gavekort! Nå skal det bli flotte bilder og rammer her i heimen! Igjen tusen takk😍😍 Ha en super søndagskveld😍 klem fra Marit Fredheim

      1. Så gøy! Hvis du ikkje har fått mail ennå kan det være at hun ordner det fra jobben i morgen. Husk å sjekke Søppelposten da mail fra ukjente avsender ofte kan havne der 🙂 Kos deg på shopping 🙂

        1. Takk igjen😍 Jeg har fått en koselig epost, nå skal jeg finne meg fine bilder og rammer😍😍 gleder meg😊

Siste innlegg