2 måneder igjen…

Reklame | Rito Hobby

 

Du begynner å få knapt med tid nå altså, i allefall om du er som meg! Mye kan sies om Halloween og uansett hvilken vei du snur det popper de samme diskusjonen opp hvert eneste år. Eg har sluttet å bidra i de diskusjonene og heller begynt å pynte all mass i steden for, det er sååå mye kjekkere 😀 Ikkje det??

Dvs, er du som meg så bør du ganske snart nå begynne å planlegge hva du skal perle frem til oktober? Selv om det dreier som om skumle, kanskje litt makabre perlerier så er de virkelig flotte! Trenger du perler så kan eg uten problem anbefal deg å svinge innom Rito Hobby før allmennheta begynner å hamstre alle de aktuelle fargene *humrer* (egentlig sjeldent at de er tom for farger da, et stort +) De fleste perleriene krever mer enn ett brett derfor er det lurt å ha en del av Disse som du kan klikke sammen 😀

 

 

 

 

Disse armene her altså! Galstilige, og akkurat nå henger de på den svarte veggen på Hobbyrommet og bare venter på å få komme seg ut på murveggen 🙂 Det er Anja Takacs som har designet de og mønsteret er helt Gratis på Bloggen hennes 😀 En arm krever 10 perlebrett vær obs på det.

 

 

 

 

Mønstrene på sombiene finner du i Boka Perletid, (Det samme gjelder lykten)
som forøvrig inneholde mye annet fint og flott!

 

 

 

 

Eg er litt som en unge når eg skal pynte, derfor skal du ikkje se vekk i fra at det kommer opp litt nye ting innen Halloween. Kanskje Anja kommer med noen nye design? Aldri godt å vite!

Flere ting til Halloween som hun har designet finner du Her på bloggen hennes,
eg liker så godt det store gresskaret.

 

 

 

 

Bortsett fra det som er henger litt rundt omkring så ligger alt eg har perlet i disse kassene,
bare ligger der å venter på riktig høytid!

 

 

 

 

Akkurat nå i dag er det veldig lite som minner om sommer, det plasker ned og det blåser, føler virkelig at høsten er i anmarsj! Da er det snart på tide å tenne lyset i Alvehuset! Nå er det ca 1 år siden dette og et annet Alvehus ble ferdig så kanskje på tide å få malt det andre også? Skal jo snart i gang med å male Skulturen min så da havner det kanskje litt farge på det også 😀 Dette er fine hobbyer å sysle med når me kan sitte mer inne å kose oss.

Mine planer for dagen er å begynne å legge leire på skulpturen min, det har eg gledet meg til for det er sånn dill eg liker og det er jo da skulpturen vil få en personlighet. Hvilken personlighet den ender opp med vet eg ikkje, blir det en sjarmør? Råtass? Ikkje godt å si, blir spennende! Regner med at eg for egen samvittighetsskyld må eg innom kjøkkenet ei lita stund først, kanskje sette på en maskin med klær? eller 2? Tja, det er jo mandag…

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg