Helt klart! Det morsomste eg har laget!

 

Dagen i dag har vært helt magisk- For mitt vedkomne i allefall *ler* Eg har virkelig koset meg inne på Hobbyrommet, ikkje bare det, men eg har fått tilbake gleden det virkelig er å høre på Radio`n!! Før var jo det helt vanlig, i allefall for meg – Det er godt selskap i P4 må eg si og eg har jo funnet ut at eg kunne har vunnet “Jorda Rundt på 80 min” mange ganger på rad! *skratt ler*. Men men, tilbake til det åpenbare: Skulpturen min!

11.juni var dagen da ideén poppet opp, ja den ga meg ikkje fred så det var bare å sette seg ned å tegne! Når du ser på de første skissene mine har eg virkelig klart å holdet meg til egne planer! Allerede da i juni var det bestemt at dette skulle være det første skikkelig prosjektet eg skulle kose meg med på nytt Hobbyrom, og slik ble det!
Dette har vært så gøy!

 

 

 

 


21.juli var dagen eg startet
! Føles mye lengre ut siden!? Ca 3,5 uke siden og eg har jobbet med den litt hver dag, det første steget som er avis og tapetlim TAR TID fordi det er sååå viktig at det tørket helt mellom hvert lag. Har jo holdt på med mye annet parallelt med dette så eg har jo ikkje “sittet å vente”.

Har brukt dagen i dag på å legge på Gipsruller, det gikk med hele 6 stk og det ble 1 lag på hele figuren. Ser jo nå at neste gang eg bestiller gipsruller skal eg heller bestille DISSE hos SløydDetaljer

 

 

 

 

…samme sted som eg kjøper leira 🙂 Det var godt å “Jobbe” med disse rullene og eg kunne liksom smuuude ut mye av “rynkene”. Neste steg nå er leira! Da skal øyer, munn og alle andre detaljer som garantert kommer til å poppe lages – Ååå det blir sånn herlig dill som eg elsker! Det er bare å følge med vettu. Nok eg gang må eg bare presisere at dette er IKKJE vanskelig! Det er bare å gjøre det, rett og slett 😀 Så langt er eg godt fornøyd
og eg håper virkelig den får deg til å le høyt når den er ferdig ♥

 

 

 

 

Etter hver gipsrull som ble lagt i dag satt eg her å perlet mens gipsen fikk tørke, det tok vel ca 20 min hver gang 🙂 Nå har eg kun 2 brett igjen på denne bia og den blir jo sååå søt!♥

 

 

 

 

Det er jo godt å lufte seg litt også, en tur og 2 ut på terrassen ble det. Klippet godt ned på de fleste krydderplantene. Fikk også knust forrige oppheng av Mynten så nå er det glasset fult, ahaaa det dufter så godt! Tror nok de får vokst seg opp en gang til før eg klipper for siste gang i år 🙂 Blir mange gode pizzasauser etc utover høsten og vinteren. Dette er en “luksus” som alle fint kan lage selv.

 

 

 

 

Må bare vise noe som eg syns er gøy! Det må eg jo si, eg er mer enn fornøyd med å ligge blant Topp10 på blogglista og har ingen planer om å bryte noen grenser for å innta toppen. For å si det sånn, for de som bryr seg, så kan du som blogger være like “verdifull” på plass 10 som nr 1 – Det kommer jo helt an på etterspørselen, for å si det sånn. Eg er ute etter å kose meg i min hverdag og så håper eg mange gleder seg med meg på veien.

Men altså, da eg postet Innlegget om den flotte Fana Jakken min i går, gikk min Google Analytics i taket! Ganske fasinerende å følge litt med på hehe Det lå ikkje stabilt på 467 lesere i minuttet, men det var temmelig høyt lenge! Dette re virkelig et bevis på at strikking selger! Det dumme er jo at Topplista nå har vært ute av drift i flere dager, så uansett hva og hvor mange så har eg ligget klistret på Plass 9 siden tirsdag *Ler*.
Med disse tallene hadde eg nok ligget på Topp 5 i allefall.

Aaanyway! Nå skal eg bare koke ei kanne med kaffi, lage meg en stor kopp og suse inn på Hobbyrommet igjen
å perle ferdig den bia. Disse Bamsene har eg gjort ferdig mens eg tok meg en “kwil” her
i go`stolen så de skal bare monteres 😀

 

 

KOS DEG OG HA EN
KREATIV KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 😀
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg