2 Stilige Luer

Designet av Natalia Moreva

 

Alltid kjekt å prøve seg på nye teknikker. Kanskje ikkje en ny teknikk, men det er definitivt en teknikk eg ikkje hadde tenkt å bruke på ei lue, det var i allefall før eg så disse 🙂 Dessuten er det garantert
en mye morsommere måte å strikke ei lue på 🙂

 

HEXISTARS
Bildet over
2 størrelser

 

 

 

 

Designet av Natalia Moreva

 

Natalia Moreva har flere luer i denne stilen, ja hun har også andre prosjekt hvor teknikken brukes så hvis du er litt betatt, eller hekta så kan du sjekke de ut Her! Et garn som går igjen i denne type prosjekt er ZAUBERBALL….ahaaa sukk….virkelig et fyrverkeri for øynene…sukk..

 

HEXIFLAKES
2 størrelser

HVIS du f.eks kjøper begge disse luene vil du spare
33% og tilbudet varer frem til mandag 🙂
Bruk koden hexihats

 

 

Må bare vise en ting som eg syns er utrooolig gøy!! Du vet, eg blogger jo om mange design fra mange forskjellige strikkedesignere – Både fra de store og de som kanskje er noe mer ukjente, men det må eg si.
Når selveste Kate Davies responderer er det utrooolig gøy!

Ja det er ganske stas ♥

 

 

* * * *

 

 

 

Men ok…denne søndagen er i grunnen spikret for min del. Eg har jo 197 Bountykuler som står i kjøleskapet
å venter på et sjokoladeBAD! Dessuten må eg få tatt litt fine bilder av dagens gaver i Juleglede,
det innlegget kommer litt senere i dag 🙂

For de av dere som følgte meg på Snapchat i går fikk med dere at eg tror eg har fått urinveisinfeksjon eller noe
i den duren…Tok ny prøve i dag morges og utslaget var mye sterkere på den enn den eg tok i går. Så ja, da bør eg nok ta kontakt med legen i morgen med tanke på min “historie” når det kommer til nyrer og blære. Satser på at det muligens bare kan fikses med litt antibac…eller, var det kanskje antibiotika? Går litt i surr i disse dager…! *humrer*

 

Men men, me preikast ut over dagen, ellers så er eg å finne på kjøkkenet
via Snapchat(vibbedille) resten av dagen ca.

 

 

LAG DEG EN FIN SØNDAG
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

6 kommentarer
    1. Hei! Er du plaget med uvi så kan du få hiprex på blå resept. Det gjør urinen sur så ingen bakterier tror og uvi er en saga blott. Erfaring snakker😁😁

      1. Det er i grunnen første gang faktisk, så eg er slettes ikkje plaget 🙂 Men, eg har hatt nyrer som “blør” i noen år og sist det ble litt gale oppdaget de en rimelig stor cyste i blæra. Den gang da tok eg ikkje test selv så eg vet ikkje hvordan prøvene var i forhold til nå, men får ta å sjekke det ut 🙂

    2. Prøv vann med bakepulver. Har ikke prøvd selv, men vet om andre som har gjort det med hell.

    3. masse god bedring ,slike infeksjoner er vonde,men håper det ordner seg med pencilin og att det ikke er mer som er gale .
      Huene var knallstilige men eg skjønte ikke helt hvordan det er strikket hmm lapper som settes sammen kanskje ?

Siste innlegg