2 Vinnere – Gratulerer!

 

Sånn da har eg landet etter en majestetisk langtur ute på Jæren og er klar for trekning av deilig garn!
Om eg kan si det så ble det en del opptøyer, til dels kvalm ut av denne Give Away`n,
men gratulerer til dere som fant veien inn hit.

Bare for å ta det kjapt: Eg poster blogginnleggene på en del grupper på Facebook og det er ikkje mulig for meg å kunne forta en rettferdig trekning om eg skal sitte å følge med på alle kommentarfelt! Ei heller er det forsvarlig å kunne holde styr på det, eg er ei sjel og ei skjorta og ikkje en bedrift. Hadde eg hatt Give Away på Instagram er det annerledes, da er det 1 bilde med info under og alle kan rope i kommentarfeltet. At eg lurer og holder folk for narr?? Vel, kjenner meg ikkje igjen det på meg selv…Garnet er heller ikkje reklame (Til de som påpekte mangel av merking) Har ikkje en gang opplyst hvor garnet er fra, det er kjøpt OG betalt av meg selv bare fordi eg syns det er gøy å gi bort litt kos. Om du tror meg eller ei, vel…eg kan ikkje drive
å bevise alt eg gjør frem og tilbake heller. Eg er jo bra dum om eg vil ødelegge for meg selv for noen garnnøster, eller?

Men ok! Nå er eg klar! Skal bare snurre Random.org så er me i gang! JuHuuuuu

 

 

 

 

De 2 heldige som skal få 2 nøster hvert sendt hjem i postkassen er…*Trommevirvel*

 

 

 

 

Kommentar Nr 54 er skrevet av:

BIRGITTE AARØE

Kommentar Nr 232 er skrevet av:

SOLFRID (@solfrids.net)

Gratulerer begge 2!
Send meg adressen der hvor du syns det er enklest, eller på mail: [email protected]
Om en eller begge ikkje tar kontakt innen mandag kwell trekker eg ny(e) vinner(e) tirsdag

 

 

 

 

HA EN TRIVELIG LØRDAGSKWELL

 

 

 

 

Vær snille med hverandre, for å gjenta hva som ble skrevet mye de siste dagene:
“Det er grusomme kriger i verden og dette handler om 4 fattige garnnøster…!” Så SANT!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

16 kommentarer
    1. Hei 😊

      Blir litt matt når jeg hører hva folk bryr seg med. Godt du vett til å heve deg over det 😊 Ha en fin helg ! Kjekt med give awayen, og at du fremdeles blogger.

    2. Gratulerer til vinnerne! Du har en superfin og koselig blogg så pliiiiis overse alle sure kommentarer etc.Du er gulle god!!!!!Ha en superfin lørdagskveld!!!!

      1. Sure kommentarer biter eg ikkje på, men man blir oppgitt mang en gang når man leser hva som skrives *Voksne folk liksom* Kos deg du også 😀

    3. Ja det er bare å peke, men noen burde tydeligvis legge merke til hvor mange fingre som peker tilbake på seg selv når de gjør det!

      Har fulgt deg i maaange år nå, og du understreker alltid at det må kommenteres i bloggen. Når du gir vekk noe du selv har kjøpt, kommer det tydelig frem i innlegget – mens andre er korrekt merket med reklame.

      Så folkens: la være å lage kvalm for Vibbedille, når skylda ligger hos DEG SOM FAKTISK IKKE LESER INNLEGG godt nok 🤬.

      Merker jeg gror litt horn her……

      1. Har grodd noen horn gjennom årene eg også haha Setter meg på hender eller logger av noen timer før eg går tilbake og evn svarer hehe Det verste man kan gjøre er å bite på uansett hva det måtte være, daaa har man det virkelig gående 😀

    4. Gratulerer til vinnere 🎉
      Synes det er helt fint sånn du gjør det. Det sto jo rimelig tydelig inne på Facebook om man leser innlegget, ikke bare overskriften 😉
      Fortsett som du gjør du. Fin blogg med masse inspirasjon

    5. Gratulerer til vinnerne. Lekkert garn.
      Noen bare må lage litt kvalm, og benytter enhver anledning til det. Glem dem.
      Klem fra Liv

    6. Gratulerer til vinnerene!

      Vibedille, du er et lyspunkt i min hverdag, fortsett med det!

      Klem Laila

    7. Har ikke fått med meg oppstyret, men bra du ikke bryr deg om det.
      Garnet var jo kjempelekkert, så nå er noen nøster på vei til postkassa mi, selv om jeg ikke vant😉
      Liker bloggen din veldig godt, og alle dine artige sprell 😀👍

    8. Ikke din feil at folk ikke gidder å lese.
      Du er ryddig og sier klart ifra…Så fortsett du…Heier på deg!
      Gratulerer til vinnerne.

    9. Tillukka til heldige vinnere! Alltid kjekt med give away, jammen er du snill! 🔝Godt du hever deg over alle negative kommentarer! Heiar på deg!

    10. Jippiiii Da ble det meg som ble en av de heldige. Nå blir det fargerike sokker på meg. Synd at det skulle bli sånn kaos av den fine gi bort,n din. Fortsatt God helg og stor klem fra meg Birgitte

    11. Gratulerer til begge vinnere!!😀
      🥰Jeg synes du er fantastisk jeg! Deler ut til kjente og ukjente!! Sprer glede til oss alle på mange måter 😀
      Glem alle de som kommer med sure oppstøt!!

    12. Wow, jeg vant, jeg vant!💕
      Jeg får si som så mange andre, tenk at voksne folk kan klare å spy ut så mye dritt.
      Stå på Gro Vibeke, du er fantastisk🥰

Siste innlegg