Aktiv Strikkeuke

 

Det vil vel si at det er håp i hengende snøre? Store muligheter for at denne jakken blir ferdig innen rimelig tid….
i allefall om eg også finner meg en GOD serie når eg er ferdig med Chicago PD! Eg er absolutt avhengig av en god serie om eg skal holde farten opp på et strikketøy…har også ei lydbok eg lytter til, kan virkelig anbefales; UELSKBAR. Me har nok alle en eller noen man kan relatere det man hører til…ganske skremmende, men også godt at man kan finne bekreftelse på at det ikkje er en selv som er gal…

Eg hadde en plan i dag; Ut å ta bilder, dette hadde eg inkl Amira i hehe Men…hun skal jobbe, vel vel, da blir det en annen dag. I steden for så må eg komme meg ut på en tur, kjenner at eg trenger det i dag + eg kan teste den nye turbuksa mi! Går noen gang hardt for seg på tur så eg flerret bukseleggen forrige gang eg prøvde på noen sprell haha (Eller, ikkje alltid bare bare å forsere et piggtrådgjerde…) Håper også at eg endelig har funnet god (sommer)tursko….helt uten Goretex og membran, gjenstår å se! De kommer vel nå til uka. I morgen blir det langtur med storesøs så eg skal prøve å ikkje gi alt på tur i dag, da kommer eg meg ikkje opp kl 07:00 i morgen!! (Da snakker me søndag morgen!!) Gleder meg til den turen!

Eg har vært S U R de siste dagene….Når man plutselig faller ut av faste bloggrutiner er det faktisk veldig godt å bli etterlyst, det viser at det i allefall er noen som savner meg ♥ Er også inn i en dal på Snapchat *humrer* Er perioder hvor eg ikkje er like aktiv der, da får eg en del meldinger: Har du slettet meg? Flere tror det når eg ikkje dukker opp, men nei…ingen er slettet, bare eg som er litt lat(?). Der i mot poster eg ganske aktivt på TikTok (Stort sett kun turene da) Syns det var veldig kjekt å ha noe “nytt”, rart me det når man gjør det samme år ut og dag inn *ler*

Joda, gikk fint hos legen i går, nye prøver så får man se da om noe har endret seg 🙂 Kanskje de 3 siste veldig aktive mnd har hatt noe å si på den biten? Hvem vet? Hovedsaklig er gårsdagens prøver til Nyrelegen min som eg skal til i slutten av mnd. Veldig greit at nyrene har det bra så urinprøve ble også sendt inn i går, hun på labben ble litt…“Å nei! -Eg kan se at du har en del blod i urinen, igjen…” Slapp av sa eg, det er nok bare rødbetene eg drikker hver dag! Ble litt lott og løye og etter den ene testen kunne hun bekreftet at det var ingen spor av blod (!!!) Det er første gang siden 2016!! Så noe bra har eg nok gjort 🙂

Vel vel….eg må få gang på dagen, kan ikkje sitte her å surre når det er bra vær ute! I følge mobilværet skal det snart begynne å regne…?? Hmm ser ikkje sånn ut!

 

 

 

Designet av Helen Leis

 

Ramlet over denne nåleputa før eg la meg i natt! De kommer i alle farger og fasonger, men en kaktus i potte kan jo være morsom å ha stående 🙂 Eg strikket faktisk en del slike for noen år siden, men en “plantet” de i små terracottapotter, står veldig stødig da 🙂

 

CACTUS
Bildet over
Ca 15 cm

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTT LØRDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg