Ali MÅ ha en Rallargenser!!

Reklame | Dale Garn - House Of Yarn

Design av Dale Garn, Redesignet av Trine Lise Høyseth/ House Of Yarn

 

Det er lenge siden at eg nå falt litt for denne Go`biten her og nå har den liksom bare vokst enda mer på meg! Det eneste som i grunnen har stoppet meg frem til nå er jo fordi den begynner nede på bolen…Joda, eg har prøvd meg både med jakke og genser den veien, men når det er rund sal blir liksom brystpartiet litt feil på min kropp?? Kan nok henge sammen med at eg ikkje har brydd meg så mye om strikkefastheten i høyden før, men likevel….!

Uansett, genseren er jo et SYN og når den i tillegg kan strikkes i Alpakka Forte som eg har falt skikkelig hardt for er det vanskelig å motstå for å si det sånn! Finnes i lekre farger og eg kunne tenkte meg en i Chili Rød Meler
og Bringebær Melert, ja det er utenom en i Denim Melert og Terracotta! Åååå for noen farger sier eg bare!!

 

 

Design av Dale Garn, Redesignet av Trine Lise Høyseth/ House Of Yarn

 

Burde nok hatt en i denne fargen også….FOR NOEN VALG MAN MÅ TA DA!!

 

 

Design av Dale Garn, Redesignet av Trine Lise Høyseth/ House Of Yarn

 

Eg VET at Ali elsker denne fargen!! *Utspekulert* Derfor var det nettopp dette bilde eg klister opp i ansiktet hans og spurte om han likte den og om han ville ha en sånn!! Ali svarer: “Jooo fargene var veldig fine”. Genseren da spør eg? “Ja jo, men den må ha en sånn hals (Han tegner eg V-Hals på sitt eget bryst)” Men denne har ikkje det sier eg. “Jaja men det lager jo du for det om” ARG!!! ALLTID når eg spør om han vil ha en spesifikk genser kommer han med den der V-Halsen sin haha Jo da eg liker også V-Hals, men hekkan, eg har da andre gensere også!! Så ja, dette må eg nok “jobbe” litt med for han hadde blitt så flott i denne fargen og så kan jo eg nyte synet av en RÅlekker Rallargenser!! “Vinn Vinn Situasjon” Han må jo også skjønne, etter 28 år i ISKALDE vinterNorge, at en V-Hals er bare dumt når snøfjonene pisker i ansiktet!! *Trenger en alvorsprat*

 

RALLARGENSER til HERRE
Bildene over
Linken rett over gir deg en Gratis og Norsk oppskriften!
Overvidde fra 94 cm til 122 cm

 

Genseren er strikket i et eventyrlig deilig garn som du bør prøve en eller annen gang,
eg er så heldig at eg har 2 par sokker i garnet og MammaMia sier eg bare! Alpakka Forte heter
herligheten og EN DAG skal eg også ha en genser i det!

Rallargenseren kan du strikke i akkurat den farger du ønsker, men det er også ferdig Garnpakker
som verken koster mer eller mindre, bare litt mindre arbeid for deg 🙂

Trenger du KUN oppskriften så benytter du linken rett over her,
den er helt GRATIS vettu 😉

 

Garnpakke til Genseren på Bilde 1 HER
Garnpakka til Genseren på Bilde 2 HER
Garnpakke til Genseren på Bilde 3 HER

 

* * * *

 

Jammen meg ble det varmt i dag!! Var ute en tur og det var jo 19 grader! Var hett i bilen kan du si! Måtte en tur på butikken og når eg først var der nede svinset eg inn på Nille for eg er jo på jakt etter noen innpakking, helst litt flate gaveesker, men det hadde de ikkje det….MEN SJEKK:

 



Kunne jo ikkje motstå denne, selv om det er en hval og ikkje en “ekte” unicorn *humrer* Unicorn er UNICOR, alt ar basert på fantasi og magi så da går det helt fint! Hva greia mi med Unicorn er? Vel, stikk inn HER og du finner det ut ♥ Trenger jo også innpakking til GLAM SOKKENE, neida, de er ikkje blitt sendt ennå! WRÆÆÆL! Men det er fordi det er feriemodus også i hovedstaden og eg er litt redd for at pakken blir liggende og plutselig blir den sullet bort, derfor blir den sendt om et par uker når eg VET at mottaker er på plass 🙂 Neste uke, eller? I allefall Eirin (Frisøren min) er tilbake fra ferie den 19. så da blir det time på meg rett etter det og DA skal eg en tur på “Søstrene Grene”. Er det en plass som sikkert har Gaveesker som eg ser for meg må det jo være der? Har også et håp om at eg kanskje ramler over noe Unicorn Stuff som kan passe til den gaven eg nå skal til meg 🙂 Eg er skikkelig
i GAVE MODUS for tiden, men helt ærlig?? Hva er vel bedre enn så strikke OverraskelsesGaver!??
INGENTING, faktisk!

Akkurat nå er Ali i sving på kjøkkenet og baker Manaich, så da skal eg straks kose meg med det og magetrollet blir nok fornøyd 🙂 Ungene er ute så det er ganske så stille og rolig i heimen. Når maten er fortært skal strikketøyet frem og nødløsningen eg kom frem til ser ut til å fungere ganske så greit 🙂

Skal kose meg med Sopranis også for nå er det jo straks kwell!

 

 

 

KOS DEG DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra ei Gira Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg