ALT I BOX! Nå begynner problemene….!!

Reklame | Du Store Alpakka - House Of Yarn

 

En salig blanding av de deiligste tråder ♥ Eg må virkelig stålsette meg nå altså, ja, for å ikkje bare kaste meg over herligheten! Hva eg skal strikke kan du sjekke ut HER om du vil, men eg skal uansett komme tilbake til det.

Da eg fikk den første pakken med garn i posten var eg ikkje helt fornøyd med fargevalgene mine da de 2 rosafargene ble for like + eg hadde blingset da eg skulle klikke på Sølvfarget BLING og fikk fargen Beige i steden for. Vel vel NÅ er rosafargene smashing sammen og med litt sølv her
og der kommer dette til å bli aldeles PØRFEKT!

 

 


Det faktisk første gang eg skal mingle med BLING og det blir de første sokkene eg skal strikke i STERK!
Ganske utrolig med tanke på alle sokkeparene eg har strikket!

AHaa denne påska kommer til å bli mer enn perfekt for min del 🙂

 


I dag skåret DibHassan masse poeng i mammahjertet haha Første gang på ganske lenge (uten at eg skulle ut) har eg i dag spandert på meg litt make up. Vel måtte eg smyge meg i den eneste sminkeveska som var hjemme inne på rommet til Amira, men litt ble det. Hun har jo et eldorado av sminke, men den er jo med henne til London. Min sminkeveske trenger oppgradering så neste gang eg er inne i Stavanger skal det shoppes kan du si! Men, anyway! Tilbake til Dib! Han kommer hjem fra skolen og eg digger til middag, da kommer det: “Kor du skal ut henne?” Ingen plass sa eg, hvordan det? “Nei, du var så fin liksom og da pleier du jo å gå ut på noe”, eg måtte fnise litt for det er jo litt godt å høre da 🙂 En ting er sikkert og det er at når Amira kommer hjem skal hun få vokse/nappe granskogen over øynene *ler*

Hvem skulle vel trodd at dagen i dag ble da me tok oss den først gode turen ut!? Det ble endring i treningen til Dib og siden han var ferdig kl 20 i steden for 21.30 tok me oss en strandtur
mens han trente og det var ganske så etterlengtet ♥

 


Turen gikk til Møllebukta/Hafrsfjord og Sverd i fjell 🙂 Et herlig sted å rusle og sette seg ute på berget.

 

 


Med 6 grader i sjøen fristet det ikkje å kjenne!! Det får vente til det er skikkelig sommer

 


Tro om det er samme paret som var her i fjor? Da var det flere svanunger som valset rundt her 🙂
Blir spennende å følge med.

 

Har jo selvfølgelig ikkje fått strikket så mye som eg hadde planlagt i dag, men det er jo ingen bombe. Skal strikke ei stund nå etterpå før eg legger meg. Målet mitt er å få ryggen ferdig innen onsdag neste uka for da skal Go`sakene på første bildet sprettes og nytes ♥

 

Du får kose deg resten av kwellen og kanskje nyte et par nattetimer også før du kryper under dyna.

 

 

 

NATTINATTI

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

4 kommentarer
    1. De sokkene blir sikkert knallfine 😊 har strikket med blingtråden og den gir kjempefin effekt. Tenkte å besøke deg en dag ilp av påsken, ta med strikketøyet.. Om det passer da 😊

    2. Hei 🤗
      Herlige bilder du har tatt👍 Her i Trøndelag er våren også kommet med stormskritt! Masse svaner og kortnebbgås å se overalt 🦢🦢Har vært ute og kosa meg med raking og gått turer. 🌞Strikketøyet har ligget igjen inne. Er litt kjedelig, bare ensfarget, men har snart kommet så langt at alt skal strikkes sammen🤗 Ha en fin kveld 😍

      1. Takk skal du ha 🙂 Ja det er skikkelig herlig å virkelig kjenne at våren er her! Deilig med sjøluft så i dag kommer eg garantert til å sovne med et brak haha Ha en riktig god natt 🙂

Siste innlegg