Bare EN rille til…

Designet av Purl Soho

 

Du som kjenner til min lidenskap for riller kan jo bare se for deg hvordan eg sitter her å gisper etter luft!!
Denne genseren er jo ingenting i forhold til Kåpa Mi som er strikket i kun riller! Jepp, eg elsker! Tenkt du, så mye som eg har strikket, ja både av vanskelige og innviklede saker så er det det enkleste
av det enkle eg liker aller best; RILLER!

 

Designet av Purl Soho

 

Hele genseren strikkes sideveis og den er strikket i DETTE GARNET! Ahaa tynt og skikkelig deilig Lingarn som egentlig for det meste består av ull og alpakka, men du? Sjekk i det minste ut fargene!!
Dååån sier eg bare! *Tar en av hver eg*

 

 

END TO END PULLOVER
Bildene over
Fra 76 cm til 134 cm i overvidde

 

 

 

* * * * 

ENDELIG! I dag er det søndag! Dagen skal virkelig holdes HELLIG for min del i allefall for ryggen er delt og revnet på midten! Uansett hvordan eg prøve å få en bra stilling når eg planter i de store krukkene blir eg stående bøyd som ei kråke samtidig som eg løfter diverse opp og ned med armene! Ja eg ber jo virkelig om det så eg kan egentlig ikkje klage, men har ikkje funnet en bedre løsning!? Sette meg på gulvet? Når eg holdet på med små krukker har eg de jo på bordet, men de der store altså, ja de tar knekken på meg! Har heldigvis ikkje mer hjemme nå som verken skal plantes eller sås så eg kan heller bare fokusere på strikkings i dag! Eller, eg vil og skal ha mer blomster for me har en stor sånn betongkasse ved inngangen som nå står full av død(?) lyng-den skal renses og plantes i, men me har (heldigvis) ikkje blomster hjemme 🙂 Dessuten så vil eg jo ha FLERE store krukker til å ha på terrassen, kanskje lurt å vente med det til juni for da kommer jo skattepengene + at me som er ufør er så “heldige” og betaler heller ikkje skatt i juni! WOW! Jøss! TENK å være sååå heldige da?? *humrer* Jaja, du som jobber får jo Feriepenger da og det lille extra me får i juni kan være med på å hjelpe ganske mange til
å komme bittelitt ajoùr i forhold til resten av året 🙂

GLAM-Sokkene er FERDIGE og eg har lagt opp til noe “Bonus”Greier MoHaaa Jadda, så det blir det eg skal bruke dagen på 🙂 Har akkurat skjøvet opp hele skyvedøra til terrassen og eg fryser IKKJE! I tastende stund er det 14 gr, neimen ikkje verst  og det skal opp til 18 gr i løpet av dag + lett overskyet og sol. Gjett om de ny plante blomstene våre kommer til å stor kose seg, men EG ting lurer eg på, se på dette:

 


Dette er Grønn Mynte som eg plantet inne her tidligere, men eg lurer: Skal eg gjøre noe når det kommer blomster på den?? Kan ikkje huske at eg har brukt/spist blomstene? Ikkje er den blitt så stor heller, syns egentlig bare det var litt rart.
Vel vel, der stakk Dib på trening gitt, tror han har gitt opp å sove lenge! Våkner tidlig uansett dag så det viser vel at tenårene er på hell haha For et par år siden kun han sove til langt på dag,
så ja gutten begynner å bli voksen gitt 🙂

Eg skal bare finne meg ei T-Shirt og da meg et kattevask så er dagen godt i gang
vil eg tro og det er bare å finne frem strikketøyet 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN SUVEREN SØNDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei stiv og støl Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Håper du blir bedre i ryggen etterhvert. Det vet eg alt om, og det er ikke bra. Søndag er her og da e det masse strikking 😁. Ha en flott søndag 😎

Siste innlegg