Beee Happy!

Designet av Nicola Riley

 

Se det ja! Da var det jaggu meg helg igjen gitt 🙂 Eg håper dette blir ei helg hvor eg kan gjør hva eg vil uten å ha noe hengende over hodet som eg må gjøre, eller ha noe hengende som andre vil eg skal gjøre. Har eg det, ja da klarer ikkje eg å slappe skikkelig av. Det begynner å bli en stund siden eg virkelig har slappet av og da blir man sliten…Men men…Beee Happy, ikkje det?

“Tulleting” er jo alltid koselig å potle med, i allefall om man har den luksusen til å gjøre som man vil 🙂 Ikkje godt
å si hva man skal med ei strikka humle?
Trenger man nødvendigvis ha et formål med det man strikker og lager? Nei, overhodet ikkje 🙂 Lag det du lager fordi du syns det er gøy, noe annet er egentlig helt uvesentlig —> Min mening da! Hadde du sett hva eg styrer med på spisebordet nå så hadde du skjønt det hehe Det eg holder på med har da egentlig ingen nytteverdi, men akk så gøy det er å holde på 🙂 Det er for meg det viktigste. Hjernen slapper av, tankene kan flyte, skuldrene ramler ned og eg koser meg. Så om eg må strikket ei humle for å kjenne på at eg koser meg, vel da strikker eg en hel sverm og henger de enten på Garnrommet eller i perlekroken 🙂 Sååå enkelt!

 

BORIS THE BUMBLE BEE
Bildet over
Str 20 cm X 12 cm

 

 

 

 

Designet av Nicola Riley

 

Så derfor? Plukk med deg ei humle eller 2 og bare kos deg. Hvis noe spør: “Hva er du strikker på NÅ da?”
Da svarer du: “Ei humle vel!” -som om det var det mest naturlige å gjøre 🙂

 

JERRY THE BERRY BEE
Str 30 cm X 15 cm

 

 

* * * *

 

 

Som sagt; Det er fredag, det betyr også at noe helgekos må jo hentes hjem. Selv om eg handlet for mor mi tidligere i uka havner det fort ting på hennes handleliste så da blir det en runde for henne også. Føler meg HELT utladet denne uka, hver eneste dag har eg måtte ut for noe, om det ikkje var for meg selv så vær sikker på at noen andre “trengte noe”. Du husker gjerne eg ved flere anledninger har nevnt den der øde hytta? Den som egentlig verken trenger strøm eller vann, bare den har nett? Vel, ei uke på den nå hadde virkelig gjort suuusen!
En dag får eg kanskje muligheten til det 🙂

Men i dag altså, det er bare å bite tenna sammen, komme seg på badet og fikse litt. Knyte på seg skoa og labbe heeelt bort til bilen og komme seg avgårde. Planen min er å få det unnagjort fortere enn fy og så er det rett hjem
å slenge melka i kjøleskapet før eg hopper i pysjen og lander ved spisebordet, eller i go`stolen. Har kjekke ting
å styre med begge plasser eg. Jepp, eg la opp med Det Nye “Garnet” på en deilig pinne og er i gang med noe eg er sikker på bli kult! Dessuten poppet det opp en melding i PostNord App`n nettopp om at det er en pakke på vei! Den har estimert ankomsttid i 16 tiden….Det kan faktisk fort bety at eg IGJEN må ut i dag hvis eg ikkje klarer
å “true” noen ut for meg MoHaaaa Vel vel, Helg er helg, take it or leave it! Det er også STOOOORE muligheter for at eg legger ut en skikkelig Digge-Di-Digg Give Away i helga! Mulig du husker at eg lovet det for ei ukes tid siden, eller noe sånt? Gled deg sier eg bare!

 

 

KOS DEG OG HA EI
HEIDUNDRANDE HELG

 

 

 

Go`klem fra ei noe sliten Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg