Black & White?

Designet av Jamie Lomax

 

Dette er jo stikk i mot de fargerike sokkene eg postet for et par dager siden, men altså? Eg snapper med meg også disse 🙂 Kan aldri ha for mange mønster på kule sokker – Det er umulig 🙂 Har du mange nok mønster så er det bare å mixe akkurat de bordene du like aller best.

 

 

 

Designet av Jamie Lomax

 

Selvfølgelig er også disse strikket i tynt sokkegarn, tynne pinner selvfølgelig – As always 🙂 Eg må virkleig gjøre alvor av å strikke meg et par sokker, nå har eg jo også DET KULESTE sokkegarnet i hus og det må jo prøves 🙂

 

BASIC DOODLE SOCKS
Bildene over
Str Voksen S – XL

 

 

 

* * * *

 

 

Dagen går virkelig i surre i sånne rare uker, på et tidspunkt i går var Dib og eg enig om at det var lørdag i går…Ikkje sant…! Han er så langt inn i eksamensbobla at han hadde vel bare vært enig uansett hva eg søkte bekreftelse på 🙂 Skal være godt nå alle eksamene er i boks! Spisebordet i stua vitner om ei aktiv studienatt!
Han har fått tillatelse til at det flyter litt og når eksamen er over går alle papirene i søpla er planen. Greit å kunne gå litt fra og til uten å måtte rydde. Det vil som regel gå greit 🙂

Eg som trodde eg skulle ha en rolig dag hjemme skal plutselig ikkje det. Nop! Eg skal nemlig ut til Amira å hjelpe med et prikært problem….Flaskepanting! Jepp jepp…*ler* Når det en sjelden gang blir gjort hoper det seg opp
og siden me her ute i Tananger nå har panteROM er det easy peasy å få det gjort 🙂 SÅ da blir en liten biltur da og sååå får eg samtidig testet hvor mye min søte Kia rommer *ler litt til*

 

 

HA EN FLOTT LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg