Blir det sommer i år tro??

Designet av  Paula Matos

 

Nå er ikkje eg kjent for å være særlig negativ, men eg kom over en spådom ang årets sommer….! Hmm det var slettes ikkje noe å hoppe i taket over skal eg si deg; Det vil bli vått og middels temperaturer fra mai til august, dessuten ville mai visste nok bli en kald måned…Sommer, sa du?? Skal me tro på denne spådommen kan me like godt bare skli rett til høsten, tenker eg *ler*. Ser på meg selv som heldig: Eg har mye kjekt eg kan styre med ute OM været tillater det, er det drittvær...vel så kan eg kose meg inne. Syns likevel at det er synd om me mister sommeren…Ja for nå så jo eg for meg terrassen fullt opp med BohemLykter i masse farger og sene kwellen med en lun og herlig temperatur…Ikkje sant!? Det er jo lov å håpe i det minste 🙂

 

 

 

Designet av  Paula Matos

 

Skulle nå alle spådommer skje er det ingenting i veien for å henge lykter opp inne, man må jo tross alt gjøre det beste ut av det. Kanskje er du heldig å har en vinterhage? Vel, ka é vel nauå då? Sett i gang å hekle, du er heldig og kan få lange fine sommerkweller uansett vært. Eg laget meg noen lykter i fjor som eg syns ble veldig dekorative….akkurat nå er det bare pærene som henger ute og de lyser som bare det om kwellen!

 

Boho Flowers Lampion Lampshade
Bildene over

 

 

 

* * * *

 

 

 

I dag har eg i grunnen flere planer: Ali har ventet nesten hele uka på at eg skal plante ministemor i noen terrakottapotter har gjorde rent tidligere, vel, da starter eg med det vil eg tro. Men så vettu! Woop Woop! For en tid tilbake så eg noe stilig, men som vanlig VET eg at ting kan se bedre ut på bilder enn når du prøver selv. Eg er moderat optimist, men har trua! I så fall blir det jæksla fint! Når eg har fått testet det og kan slå meg til ro med at det funker eller ei er planen å tegne…Yes Yes, eg har jo planer om å male både mine egen jeansjakke +
en i barnestørrelse
🙂 Eg har en klar plan for min egen, er ikkje blitt enig med meg selv om barnejakka – Hva liker egentlig barn på 7-8 år nå om dagen? Hvilke helter er f.eks de store? Vil vel egentlig tro at det ikkje bare er eg som liker Svampebob? Simpsons? Eller kanskje det skal males en Unicorn? Med litt glitter?
Mmm ikkje sant? Uante muligheter her altså 🙂

Nei nå er eg så spent på det eg skal teste at eg må bare komme meg
ut på terrassen først å få plantet de blomstene!

Blir trekning av Give Away senere i dag!

 

 

 

LAG DEG EN
FIN LØRDAG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg