~ BOOBIES ~

Designet av Celine Feyten

 

Vettu? Hvis du vil sjekke ut en “rar” kategori innen strikkeplagg må det vel være bikini`r? Det er vel muligens et av de plaggene man ikkje ser for seg at man strikker, eller hekler? Ja jo, flere er lekre, men eg trooor ikkje eg kan anbefale å bade i de, er nok mer kun for å slikke sol 🙂 Anyway, det er mye som eg aldri ville brukt selv,
ei heller sett andre i…!

Noen ganger overrasker eg meg selv, men denne bikinitoppen syns eg var fin + den ser god ut 🙂
Har i grunnen aldri vært en bikiniperson, men badedrakt – Da vet eg at plagget holder seg på plass
uansett hvilke sprell eg kan finne på *ler*

 

 

 

Designet av Celine Feyten

 

Uansett, denne her kunne eg fint hatt i dag også. Hadde brukt den som en topp under ei sommerskjorte o.l.
Selv om det er et sommerplagg tror eg at eg hadde gått for merino ja, muligens med litt lin i – Se der ja, der kom lin`n nok en gang inn i bildet! Det er strikket i tynt garn; 200 m/50 gr 🙂

Under bystet er det sydd inn en litt bred strikk og det er ikkje dumt 🙂
Alt i alt? Eg syns denne både var fin + den så god ut!

 

SPEEDY RACERBACK BRALETTE
Bildene over
Str 75 cm til 155 cm i overvidde
Med koden ANTIFATTAX får du 20% på oppskriften

 

Hvis du skulle trenge hjelp til oversettelser
Engelsk–> Norsk finner du det HER!

 

 

 

* * * *

 

 

 

Torsdag og turdag med Byhaugkafeén, men denne utgår for mi del i dag. Irriterende for sola skinner og været er flott!! Eg skal på SUS senere å ta en MR og siden eg er fastene er nok ikkje en tur det smarteste – Ikkje for meg uansett. Mulig eg tar en tur etterpå sammen med storesøs, får se hva me får til 🙂 Skal egentlig ikkje gjøre så mye før eg kjører, gjorde det meste i går! Jaggu endte eg opp med å både vaske klær og heim + eg fikk plantet litte granne ute, bare resten igjen nå 🙂 Håper eg får gjort mer ute i løpet av helga – skal være flott vær hele helga! Hvem vet?? Kanskje eg får innviet den nye turshortsen?? Halleluja!

 

 

 

LAG DEG EN
SPENNENDE DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Husker du ikke moten fra nitten hundrede og den tid. Masse “fine” badedrakter i de strikkebøkene. Nei, ikke noe for meg, men den kan jo brukes som topp under en tynn åpen skjorte. Kjekt med den brede strikken under
      Klem

Siste innlegg