CHILIGRYTE – måtte den seile rett til topps!

 

I dag lyttet eg til kroppen som det så fint heter….Eg kjente i hvert fiber av kroppen at eg var trøtt, ja skikkelig søvlig…Sånn blir en noen ganger om det er skralt med dyp søvn om natta. Sååå ja, da droppet eg faktisk turen eg tenkte å ta og krøp langt under dynene i steden for…Sov i nesten 4 t!! Ahaa jaggu gjorde det godt,
så da endte eg i steden for opp på kjøkkenet 🙂

Har planlagt Chiligryte siden før helga, men først i dag ble det gjort. Det tar tid, er en del som skal skjæres opp og ikkje minst skal det koke i minst 2 t 🙂 Deilig deilig! Oppskriften kan du plukke med deg HER INNE. Denne er super til å fryse, derfor lager eg alltid ei svær gryte. Bruke bare de aluminiumsformene fra Rema.

Nå er eg spent altså!! Kjerringtanker kommenter hver dag hvilken middag som til stadighet ligger øverst på Topplista haha Tja, da syns eg det er på tide å rydde plass til chili`n, i tillegg kan du avbestille tarmskyllinga
denne måneden….Bare nevner det *humrer*

 

 

 

 

 

Eg stekte hviløksbaguetter til gutta, men siden eg ikkje spiser brød stekte eg noen Havrelapper (<—Oppskrift) som eg så tok i brødristeren – Da ble de en tanke crispy – sprinklet litt honning over bare som en “tutsj” – Jammy!

Ahaa nå er eg godt og mett + deilig varm i magen! Skikkelig herlig kosemat, du bør prøve 🙂 Nå skal eg bare slappe av med strikketøyet og lade opp til ei ny uke! Takk og pris så skal eg til frisøren denne uka,
herregud eg ser jo ut som et uvær på sjøstyr!

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
TRIVELIG KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg