Minus 2 stk, ellers var den lille turgjengen vår på plass i dag! Stedet er som vanlig Byhaugen med DNT om torsdagen. Turleder Jan tok oss med til Tastaveden, “Lekeplassen” min som liten – Blir litt nostalgisk av å gå
i disse områdene ja 🙂 I dag ble det en liten historietime om alle disse “Vedene” som ble brukt som et varslingssystem for lenge lenge siden når fiendtlige skip/båter kom innover byfjorden. Du vet; Fra vikingtiden, det ble referat til Ringenes Herre, men siden eg kun har sett Harry Potter
og aldri ble betatt av RH falt eg litt ut…*ler*
Selv om noen allerede har tatt ferie og befinner seg på det blide Sørland
var det en god gjeng på nogen å 20 i dag også 🙂
Etter Tastaveden ble det noen små runder her og der før me faktisk før tiden i dag returnerte til Byhaugen,
der bugnet det av godsaker. Undertegnede hadde også sørget for å kjøpe med noen extra kcal fra bakeriet på “Madla Handelslag” i Tananger 🙂 Så pass syns eg gjengen fortjente 🙂 Mye skravling og kos i dag, ja ChatGPT lurte i grunnen på OM eg i det hele tatt hadde gått tur i dag siden gj.snittpulsen kun var litt over 80 🙂 Ikkje alle turer trenger ta på kondisen, det sosiale er jo vel så viktig 😉
Så ja, da er sesongen over, men me møtes igjen i august ved skolestart. Å nei, eg tar ikkje ferie fra tur, det blir nok både høyt og lav sammen med søs i allefall-før hun tar seg noen uker på østlandet i juli. Etter det venter det 1 uke i Bardu i august, og eg hører rykter om at Troms vinner sommerværet – Passer meg perfekt!
Blir snart natta på meg, har hatt meg en skikkelig arbeidsøkt på kjøkkenet i ettermiddag og kveld!
SOVE GODT
Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok







Noen og tjue er jo ganske stor gjeng det 🙂 Tipper du får gått en del turer med bare en eller to også du 😀
Ja det er det, men me 3 på bildet manglet 2 stk som er i den indre kjernen hehe Det er me som har pleid å reise på hyttetur-turer sammen 🙂 Det var flere fra totalgruppen som også hadde tatt ferie, vanligvis er me mellom 30-40 stk 🙂