De sier det er vinter…??

 

I dag var dagen da man kunne ta feil av årstiden! Ok, det var ca 4 grader, men dog!
Du kjente solen og det var krystallklart i luften og heeelt stille – Magisk! Eg ble hentet 9:30 av søs
og så var det avgårde for å trene styrke i 1 time….

 

 

 

 

…midt ute i skogen! Blir slettes ikkje bedre enn det 🙂 I dag var det tung, men det var pga meg selv…eg valgte “tyngre” strikker og ja eg kjente det virkelig! Deilig! Vil tro eg blir litt “gåen” i morgen, men det får så være. Skal jo kjenne at man har trent styrke!

 

 

 

 

Etter en time trening vare det bare å lukke jakke og sette “spring forbi skoene” i gir, full fart rundt Mosvannet. Hadde et par stopp underveis, ene og alene for å ta noen bilder…Se og nyt!

 

 

 

 

Årets svanunger er så skjønne og rolig, de er blitt store og koset seg i været 🙂

 

 

 

 

I denne vika her har eg gått mye på skøyter da eg var yngre

 

 

 

 

Ganske så magisk stemning i morgentimene ♥

 

 

 

 

En helt grei tur med støle lårmuskler! 60 squat merkes, dessuten ble det hard magetrening + armer og skuldre, mulig det er greit å bli ferdig med ryddingen i dag! Kan jo være eg er slått ut i morgen! *ler* Har ikkje så mye å rydde igjen nå, står en del i stua som blir hentet i løpet av kwellen 🙂 Effektivt med arvesentral på Facebook 🙂 Tja, ellers blir det nok å støpe litt mer da, skal ut en tur i morgen på jakt etter god sement 🙂

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN GOD KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg