De Søteste – Halloween

Reklame | Rito Hobby

 

Halloween trenger absolutt ikkje bare bestå av blod og skumle ting – Derfor var det extra koselig å perle disse søte flaggermusene ♥ Eg bare visste med en gang eg så de at eg var nødt for å ha de!! Det er Monica Guerini som har designet de og du finne gratis mønster på de om du melder deg inn i Denne FB Gruppa 🙂

 

Alt av Hama Midi perler
og brett får eg fra Rito Hobby 😀 

 

 

 

Mulig det ser litt små ut, men de er faktisk perlet over 5 brett. Slettes ikkje vanskelige, men jaggu tok de tid! MANGE farger på en så pass liten figur, men absolutt verdt innsatsen 😀 Om du muligens syns det er for kort til
å perle før Halloween er det helt innafor å starte med Jula! Mye fint og flott å henge opp både ute og inne,
kan jo anbefale Perlejul og Mine første juleperlerier 🙂

 

Men nååå skal eg svinge ut på kjøkkenet en tur! Tenkte eg skal lage Belgiske vafler! Haha Ikkje noe hokuspokus, eg skal spinne et par dl Havregryn i maskineriet (mel) knekke et par egg, et knips med sukker,
litt bakepulver og vips så blir det gode vafler 🙂

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg