Den O`Store Ryddedagen…

 

Du vet når du starter å ryddet ett sted…og før du har fått snudd deg så forplanter det seg ut over alt…! Rydder du et sted, ja da trengs det litt organisering et annet sted for at alt skal få plass….Mellom flytting hit og dit må det jo også vaskes…Plutselig har HELE dagen gått, eg har verken fått vært på butikken, posten ELLER laget den chiligryta som var planen..Vel vel, i morgen skal eg jo til legen og må ut likevel, da fikser eg både posten og butikken, men chiligryte blir det nok ikke for det er vel langt på ettermiddagen før eg er hjemme…jaja…Til helga kanskje!?

Se på toppen av denne Kallaxhylla ⇑ Det begynte å bli kaotisk og det var på tide å ta tak!

 

 

 

 

Etter å ha ryddet et par andre steder først endte perlekommoden opp på her! Ser i allefall ryddigere ut!

 

 

 

 

Hovedforkuset for denne ryddesjauen var å få tømt bokhylla slik at kaoset
opp på den store Kallaxhylla kunne flytte hit…

 

 

 

 

Fikk alle plastboksene her og når er alt sirlig sortert…selv om det likevel ser rotete ut i denne bokhylla..! Jaja, alle bøkene fikk plass i et par av de ledige hyllene på boden 🙂 Har harr Hobbyrommet i 2,5 år og ALDRI brukt ei strikkebok, da kunne eg trygt flytte de litt 🙂 Alle 4 boksene med strikkeoppskriften flyttet
ned her på gulvet 🙂 Ååå der er det mange strikkehefter der!

 

 

 

 

Pga denen omflytting ble det endelig lettere her! Var jo opp på alle disse minikommodene at alle
4 perlekommodene sto…Det var på vei mot taket her ser du!

 

 

 

 

Har også fått frem dette, ja bare disse 3…Har jo planer om en liten Biekolleksjon til våren….Akkurat som eg gjorde med litt juleting til jul 🙂 Ser eg trenger en pk med svart til…

 

 

 

 

Denne lille pakken kom i posten…Så nå fikk eg endelig roet Ocd`n min litt….

 

 

 

 

Bygget jo denne hansken her om dagen og det var en brikke feil….der av det forskjøvede fingerleddet…

 

 

 

 

Brikken en måtte bruke hadde 2 slike “kroker”, eg skulle jo ha en…

 

 

 

 

…med riktig brikke på plass ble det helt perfekt!

 

 

 

 

Heeelt til slutt har eg denne pysjen, helt ny, posen er ikke en gang åpnet…Ali ville ikke ha den…Å ja, eg kan nok helt sikker bytte den eller får pengene igjen, men tenkte å høre om kanskje noe her har lyst å kjøpe den? De har den på Sillysanta for salg nå også, prisen er 629,- Eg selger den i så fall til 400 kr + porto
(Eg foretrekker å sende med liten Norgespakke kr 70,-) Pysjen er Str XXL

 

 

 

 

Dette er min pysj fra i fjor, samme modell som eg selger altså. Også denne er Str XXL….I år var den veldig stor til meg, men eg kan fortsatt bruke den – Bildet er mer for å vise pysjen i sin helhet. Send meg en melding evt på Messenger/Sms (93899225) om du er interessert 🙂

Nå skal eg hoppe i dusjen, ta på rene koseklær og strikke resten av kwellen!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. og jeg som trodde det var en butikk!!! Jeg kjenner igjen å lage rot et annet sted når man rydder! Men det går opp etterhvert, bare man ikke rydder unna imens..

Siste innlegg