Den søteste Julegaven

Designet av Ekaterina Popova

 

Da eg var veldig ung, og ganske så fersk strikker elsker eg å strikke diverse kosedyr som eg kledde opp med strikka klær. Bare det å strikke dukkeklær, kjøpe en dukke og legge det i en liten søt koffert er jo en virkelig koselig gave 🙂 De aller fleste av oss har jo på et tidspunkt eid en Teddybjørn, min var merkelig nok hvit og grønn(!!!)

 

 

 

Designet av Ekaterina Popova

 

Ikkje bare er denne superkoselig å strikke,
men når du i tillegg får med oppskrift på..

 

 

Designet av Ekaterina Popova

 

…klær, ja da er det jo extra koselig 🙂
Til denne bamsen er det brukt Lima fra Drops og Feltet Tweed 🙂

 

 

CHRISTMAS BEARS
Bildene over
25 cm lang

 

 

 

 

* * * *

 

 

Hekkan for en start på en fredag!! Eg våknet jo i halv 7 tiden, ble liggende lenge våken….hadde alarmen på kl 9…Var på nippet til å bare stå opp flere ganger, men da visste eg jo at fredagen ville går rett i dass! Hadde ikkje orket en dag til på ca 4 t nattesøvn. Plutselig så har eg sovnet i en Znorkepause og BÆM så våknet eg 10.45!!! Jadda! Så ja, da ble det en sen start gitt. Har heldigvis klarert meg med Dib så han svipper innom Obs på vei hjem fra jobb å plukker med seg eg stor kalkun, da slipper eg i det minste å kjøre heeelt ut dit!

Skal først ned til mor mi med noen pakker som har kommet hjem hit, like greit å la hennes netthandel gå i mitt navn for det er jo eg som skal hente det likevel. Men, Cubus, ja de leverte på dørmatta gitt! Bestilte sent tirsdag kwell og i morges når Dib gikk på jobb så lå den der.

Vil tro me bare handler sånn litt til helga i dag og så kan me heller handlet litt neste uka. Vil helst drøye grønnsakene til over helga i allefall, dessuten trenger me ikkje så mye mer enn vanlig likevel. Rosekål er jo uansett det viktigste hehe Julemiddag uten det, ja det er bare en helt vanlig mandagsmiddag…liksom! Anyway! Best å komme seg på beina og i kwell blir det trekning av JULEGLEDE Nr 3 🙂 Det pisseregner ute forresten…

 

 

LAG DEG EN FIN FREDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

5 kommentarer
    1. Hei igjen 😍 ja bamser har eg strikka noen av gjennom tida 😍 her har eg laga mer karameller i dag, det forsvinne liksom bare hehe i morra blir det bursdagsfeiring for min sønn på 30 og barnebarn på 8 år 😍ønske deg en fine rolige kveld😍 forresten så pissregne det her og 🤣

    2. Fantastisk nydelig liten bamse 🙂 Jeg ser du er tidlig pån også. Jeg våkner 04-30 på slaget jeg. Hver dag. Jeg skal IKKE opp dag egentlig, men nå har jeg begynt å stå opp da likevel. Gidder ikke ligge å vri meg. Sovner jo megatidlig da pga dette 😀 Du er klar for jul nesten du da. Jeg også. Ikke stort som skal gjøres her 😉

    3. den bamsen var supersøt :=) alt det fine en kan strikke .Deilig å sove lenge en morgen ,og du trengte det helt sikkert :=) tenker vi handler i morgen ,skulle vi mangle noe må det bli lillejulaften ,men det går fint

Siste innlegg