Det er meldt regn i morgen…

 

Derfor er det best å nyte dagen i dag…Eg hadde jo tenkt å ta en helt fridag i dag, men det blir nesten umulig i dette været så når søs og Alma Sofie inviterte på tur måtte eg jo bli med! Se her og ja da, sola varmet
og det er virkelig på tide å få i hus ny solfaktor 🙂 Skal man våge å håpe på at shortsen kan få luftet
seg i påsken??
Eg har trua selv om det er meldt 2 grader og regn i morgen, men det er ikkje i dag!

Det er rart det der, ja hvordan man opplever været….I fjor hørte eg ofte at “Folk” var lei den triste sommeren!?! Hvor? Her liksom? Eg må si eg merket ikkje noe til det, og grunnen for det var at så fort sola kom frem sprintet me ut på tur. Regnet det på formiddagen, ja så gikk me på ettermiddagen. På den måte fikk me mange fine sommerdager i fjor. Trenger jo ikkje boikotte hele dagen om det kommer ei regnbyge! Minner jo om spontaturen me tok til Viglesdalen…! Ååå det hadde me måtte utsette et par ganger pga mye regn og jordskred, men når den først skjedde…O`la la for et vær og for en tur!

 

 

 

 

 

Altså…Hva gir du meg?

 

 

 

 

 

Me gikk halve stranden frem/tilbake i dag. Turen gikk fra Hotellet ut til “Himmel og Hav” hvor det ble en is på minstemann, en liten rast der altså før me gikk tilbake 🙂

 

 

 

Sånn! Der ble det bilde av oss alle 3 🙂

 

 

 

Solastranden i dag….

 

 

 

 

Samme sted, men betydelig mindre strand for 1 med siden! Deilig at det snart er sommer!

 

 

 

 

Fornøyd med dette på det som skulle være en fridag 🙂

 

 

 

 

Etter turen var det hjem, snudde i døra og gikk igjen. Eg skulle på posten å sende avgårde Kvikk Lunsj Sokkene og så kjørte eg til Ringo på Randaberg! Fant nemligen ut at eg TRENGTE helt vanlig vannmaling og siden Ringo selger Penol sin maling (som er godt fargeekte/sterk)  måtte eg bare ut dit! Har nemlig begynt å eksprimentere litt med den der steinstøpinga….og da funker det verken med olje- eller akrylmaling! Skal vise i eget innlegg tenker eg, men nå må eg bare strikke litt før eg skal på
kjøkkenet å lage meg litt middag 🙂

 

 

 

 

NYT DAGEN

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer
    1. Ut på tur i finværet er bra! 🤗 Alt som er innomhus finnes der også på en reinværsdag. Ihvertfall husarbeid 🫣
      Ha en fin strikkekveld ☺️

    2. Send litt finvær ned til meg. Grått og vått eller bare grått. Ser jo at du har virkelig flotte vårdager hos deg. Gjelder å nyte dem mens man kan.
      Så flotte farger Penol har nå. Lenge siden jeg har kjøpt eller fylt opp et maleskrin og da var det ikke så spreke farger.
      Klem fra Liv

Siste innlegg