Det skjer så fort….!

 

Altså, eg er meg selv veldig like…fortsatt! Blir ikkje overrasket 1 sekund en gang, for dette skjer…gang på gang…da sitter eg her da vettu med nok et prosjekt på strikkepinnene! Heldigvis er det en sann fryd å strikke med Navia som er garnet eg valgte til dette HASTEprosjektet 😀

Eg startet jo på Dette Påskeprosjektet på fredag, det skulle være helt enkelt uten noe mikkmakk, meeen….så er det jo noe som skjer stort sett hver eneste gang; Ideéne baller på seg og alt må prøves så da blir det straks mye arbeid da vettu. Elsker jo slike prosjekt som bare utvikler seg, spesielt når det blir så pass stilig som dette!

 

 

 

 

Nå er det jo ikkje helt ferdig da, det kunne ha vært, men så fant eg på at innspurten skal strikkes, og ikkje perles – Sånn kan det gå! Det kjekkeste eg vet er når eg kan blande flere teknikker og materialer. Det finnes ingen regler for sånt, ikkje som eg kjenner til i allefall? La fantasien få fritt utløp, la det stå til og håp på det beste 😀

Så ja, da blir det strikking resten av kwellen hvis ikkje noe annet popper opp…
Kan aldri være helt trygg på det…*humrer*

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Det blir spennende å se hva du lager.Gleder meg til det er ferdig.Ha en fin hobbykveld.

Siste innlegg