Dette er en “Må Ha Genser”!

Designet av Julia Zarubina

 

Ahaa denne genseren ville eg hatt i Tukuwool ♥ Den minner meg om Aamu genseren min, selv om genserene ikkje er like minner de om hverandre og det er pga garnet, dvs måten den den “henger” på. En tynn og lett genser 🙂 Tror nok også at fargen på genseren her fikk meg ned i knestående for den er jo bare helt perfekt!

 

 

 

Designet av Julia Zarubina

 

Dessuten liker eg flettene veldig godt, de gjør ikkje for mye ut av seg, de er liksom dempet på en måte 🙂
Lekkert, Lekkert OOOG lekkert! Ja og så må eg jo nevne de lange vrangbordene…..Ohhh My! Mang en gang strikker eg alt for lange, altså lengre enn hva oppskriften sier, bare fordi eg elsker det 🙂 Jepp, denne genseren skal inn på padda for å si det sånn 🙂

 

THE DUNES SWEATER
Bildene over
Str fra S – XL

 

 

* * * *

 

 

 

 

Det er utrolig hva man kan få gjort når man er i “ventemodus” og bare drodler hele dagen! Vettu? Pakken eg bestilte forrige fredag har stått som Forhåndmeldt i postapp`n siden lørdag helt til i morges, da sendte eg nemlig mail og spurte OM den var på vei…halvannen time etterpå piper det i app`n: “Pakkene er underveis og ankommer i dag”, merkelig….liksom rette etter at eg sendt mail? Uten at eg fikk svar på mailen? *ler* Tenkte jo som så at den kan umulig komme i dag? Ble sendt fra Oslo kl 11.00 og skulle ankomme meg mellom kl 10 og 14?? Hmm Vel vel, eg var innom posten å sendte en pakke – spurte han på posten og viste han appen, vettu hva han sa? “Den har nok blitt liggende, noen fikk kjeft og fikk den fortere enn fy inn på posten” hehe Akkurat det tenkte eg også, men han og eg var enig om at pakken kommer mest sannsynlig i morgen 🙂 Den står fortsatt på “Forventet i dag”, men eg får den nok før helga JuHuuu Ergo gikk dagen til drodlig etter at eg hadde handlet for mor mi 🙂 Herlig med noen sånn dager også. Det er akkurat som når ungene sier de kjeder seg….Det er sunt å kjede seg inni mellom 🙂 Eg har løst mysteriet (dvs eg skjønte det ikkje!) med alle de diagrammene i den nye Almanakken min,
så nå lager eg “Tracking” på alt hehe

Så har eg et annet problem….Chattet med MocinaDesign i morges, og HALLO!?! Hun hadde jo heklet seg et knallherlig sjal i et garn eg leeenge har sagt eg vil ha, du vet DETTE? Ååå det er så herlig, ja og fargene er…MMmm til å spise opp! Eg kjøpte meg smokk 10 nøster i akkurat mine farger, dvs petrol, turkis og lime, med litt innslag av et par kontraster derane. Planen er å strikket en Baktus sjerf, husker du det? Tidlig 2000 tallet? Hele strikkeNorge strikket dette! Vel, eg skal ha meg et nytt, har et som snart er….guuud av meg, 15 år? Bruker det ennå, men nå vil eg ha et nytt. Da er var ute å kjørte i dag svirret ideén til dette rundt i hodet…Intarsia blir tingen tror eg siden sjerfet strikkes kun i riller, perfekt til Intarsia. Gjenstår “bare” å tegne litt mønster ja 🙂
Blir spennende!

Men nå? Nå skal eg inn på Hobbyrommet å drodle videre for i morgen får eg vel da endelig den der pakken
(Som veier over 15 kg!!!) og da blir eg opptatt kan du trygt si!

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg