Ducathi KAN sokker! – Strikkeoppskrifter!

Designet av DUCATHI

 

Hun “fanger” meg hver eneste gang, ved hvert sokkepar hun designer – Eg legger meg paddeflat, og hun slutter nok aldri å imponere! En designer det er vel verdt å ha på innerlomma om du skulle trenge et par av di fineste sokkene 🙂 Siden me nå lusker mot jul er jo DISSE SOKKENE mine største favoritter,
men dagens sokker sklir lett inn på en 2.plass.

 

 

 

Designet av DUCATHI

 

Alle hennes sokker er virkelig for seg gjorte, ja virkelig ordentlige og de strikkes på tynne
pinner med passende garn – Det er bare meske seg fra øverste hylle 🙂

 

WINTER DUDES
Bildene over
3 Størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

Det er søndag (I tilfellet du ikkje har fått det med deg) Eg sov litt lenge så sola var allerede litt opp på himmelen, da blir det utrivelige å sitte inne i stua derfor startet eg like greit her inne på Hobbyrommet! Sånn er det med utsikt mot syd…Hele sommeren er sola høyt der oppe og har ikkje tid å komme inn i stua, men vinteren?? Vel, den slaider bare forbi rett over fjelltoppene og smeller rett inn i stua! Joda, me har lameller og gardiner.…men nei…da stikker eg heller inn på Hobbyrommet og til en gneldrende katt med søtsug

Får besøk om eg par timer så eg må ta en liten shaining på meg selv og omgivelsene! Hadde i grunnen tenkt
å svinge meg med litt valnøtter på kjøkkenet, men siden kokken ikkje ryddet etter middagslagingen i går gidder slettes ikkje eg å starte dagen med det…Så da blir det muligens noe valnøtter i kwell 🙂 Fikk steket Gresskarfrøene i går, viste det på Snapchat. De ble litt fettete, men så absolutt helt herlige.
Knasende og litt sterke 🙂

 

 

LAG DEG EN
GOD SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg