Eg ble sur ja…

 

Selv om det “bare” var rundt 19-20 gr i dag syns eg det var varmere…Mulig fordi me fartet litt rundt + havnet MIDT i fredagrushet når me var ute…Sånt kan gjøre meg ganske sur, i allefall litt, spesielt når det egentlig var heeelt unødvendig. Eg ville ut på Stoff&Stil i Hillevåg, ALLE som bor i distriktet vet at man unngår Hillevåg i rushet…
Vel, eg trengte noen dubbedingser der som de ventet inn tidligere i uka…Ikkje vet eg, enten var de utsolgt igjen, eller så hadde de ikkje fått de inn tidligere i uka…

En klage kunne eg visst nok sende til Putin!?!? Hæ??

Ting ble noe bedre når me kom oss på Kiwi; Kjøpt, og slukte en is – Har du smakt den nye Melkesjokoladeisen!?? Ååå den er digg altså, litt sånn seig og nydelig!

Anyway, når me omsider kom oss hjem i varmen og varene var ryddet på plass bare fortsatte eg…
Gudene skal vite at Hobbyrommet trengte litt omsorg! Det var for mye greier over alt,
ja det var nesten ikkje plass til å være kreativ!

 

 

 

 

Eg ryddet og vasket til den store gullmedaljen! Måtte skrubbe skrivebordet for å få bort lim- og malingsflekker. Passer flott at eg var innom Normal tidligere i uka og kjøpte et par flasker med Ajax som duftet helt herlig 🙂
Var heeelt nydelig, nå manglet det bare en dusj så var eg klar for en fredags kwell og ikkje minst helga!

 

 

 

 

Laget meg litt mat og i ren pysj rigget eg meg til på Hobbyrommet 🙂 ENDELIG! Eg har gledet meg i flere måneder til akkurat dette ⇑ Den nye sesong av “Outlander”! Hvis du ennå ikkje har sett denne, vel...det er 6 helt fantastiske sesonger på Viaplay. Ok, tilbake til MIN kwell...Ny sesong my ass! 1 episode var alt de kunne gi meg!?! 1 episode!! WHAT!? Kommer ny episode i morgen da og de neste (gudene vet hvor mange episoder) hver lørdag…De som kjenner meg vet at sånt funker ikkje for meg, eg må ha alle episodene med en gang…
1 gang i uka får eg aldri med meg, en av grunnen for at eg ikkje gidder se på Tv…Nop, da venter eg heller til alle episodene er ut slik at eg kan sluke alt på en gang…Blir vel til jul det da kanskje?

Så ja, eg ble ganske så sur…Vel, da får eg vel bare forsette å se One Three Hill for 3 gang i påvente på noe nytt og spennende…Dessuten er eg temmelig trøtt så mulig eg bare tar en tidlig kwell også…Du der i mot kan jo svinge innom her og håpe på litt sommermorro 🙂

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg