Eg er klar!

 

Jammen fikk eg det gjort i dag! 10 potter med minipåskeliljer + 3 med hvite perleblomster, og 3 med noen liljer eg aldri har sett før (?) pryder nå 3 krukker. Da vil eg anta at det om et par uker bugner, ja hvis ikkje værgudene slår seg fullstendig vrang.…det kan jo skje, men eg krysser strikkepinnene 🙂 En selvfølge er det også med litt
Vår- og påskeperlerier – Så ja, da er eg klar da vettu!

 

 

 

Gleder meg som en unge til terrassen igjen er klar for masse blomster fra distriktets mange gartneri 🙂
Me er heldig altså, jaaaa, for det skal ikkje mangle på blomster å få tak i 🙂
“Gleder meg, gleder meg og danser rundt i ring!”

 

 

 

 

I sted var eg på vei til badet, svingte innom kjøkkenet med et glass og endte opp med å lage nashos`n som skal fortæres i kwell – Jaja greit med hva som er gjort 🙂 Men nå!? Ja nå er eg klar her med strikkepinnene
og skal i gang med den Deilige Jakken!

Men du?

 

 

LAG DEG EN FIN KWELL
OG KOS DEG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. så koselig du har plantet og pyntet :=) har ikke kjpt blomster i år ,siden vi mest sannsynlig skal til Trøndelag i påsken ,velger jeg å vente :=)lag deg en fin kveld

    2. Åååå misunner deg det familie skiltet , jeg kjøpte inn både perler og brett for mange måneder siden og skulle få noen til å ordne det men det skjedde ikke. Jeg har også kjøpt inn påskeliljer i dag , så nå håper jeg været tillater litt planting i morgen , god helg fine du 💖

      1. Hvis det ikkje haster og hvis du ikkje får noen til å perle det for deg så kan eg fikse det, men det må bli etter påske for eg må få i hus noe mer svarte perler (Du vet eg holde jo på med ei viss løve hehe) Det er forholdsvis fort gjort å perle det skiltet 🙂 ÅÅåå det gjør noe med meg når påskeliljene er kommet i jorda! Da er det liksom ingen vei tilbake til snø og vinter, DA er det vår – Selv om det var jæ…kaldt i dag da eg var ute! Ja jo det var sol, men ISKALD vind som garantert hadde minusgrader i seg haha Kos deg masse du også <3

Siste innlegg