EG ER SÅ HELDIG!

 

I dag er eg den heldigste i verden og det mener eg: Tenk å få nystrikka lekre sokker i posten! ♥ Det er slettes ikkje hverdagskost, og i dag var det aldeles perfekt! Ingenting slår det å få en gave på en dag hvor man er drittlei av
å ikkje føle seg i form. TUSEN TAKK Irene, du redda dagen i dag ♥ Lekre vaffelsokker med herlige detaljer som forsterka hæl og Kitchener tå 🙂 Elsker de allerede!

 

 

 

 

Som du ser så er de midt i blinken i dag,
passer perfekt til kosekjolen eg suser rundt i 🙂

 

 

 

 

De iskalde kjøpe raggsokkene havnet rett på gulvet på vei til vaskerommet 🙂
Ingenting slår skikkelig sokker hehe

 

 

 

 

Ellers i dag har eg bare parkert meg i min egen boble og tenker eg skal være her til eg legger meg i natt en gang 😀 “Dingsen” på bildet over har eg laget sjøl hø-hø Ikkje noe hokus pokus hehe Var på nippet forrige uke til
å kjøpe
denne dingsen, men droppet det, men så kom eg over noen snorer som var laget på en slik….Ja, så da var det bare frem med passeren. Trenger jo ikkje kjøpe en ferdig “dings”! Stiv papp funker fjell!

 

 

 

 

Slettes ikkje vanskelig, men eg er fortsatt på prøve, test og feil stadiet
og eg ser flere muligheter og kombinasjoner 🙂

 

Uansett, nå kan eg få ferdigstilt noe av det eg HAR laget for det kom også en annen pakke i posten i dag:

 

2 typer låser som eg så for meg kunne gi meg det resultatet eg er ute etter. Dib var ute etter jobb i går og fikk tak
i den
smykkelimen eg ville ha, mye bedre enn den eg måtte ta til takke med da eg shoppet litt forrige uke. Man orker ikkje vente på at ting skal tørke i 2 t eller mer når man sitter med dill som dette.

 

 

 

 

Fikk også en stor “God bedring” bukett med deilige tulipaner fra mor mi 😀
Faktisk årets første tulipaner! Elsker tulipaner ♥

Før eg roter meg inn på Hobbyrommet igjen skal eg mekke meg en god Boba, ja og så blir eg nok sittende der til eg bare vipper meg ut av stolen og stuper i seng. Satser på god bedring til i morgen sånn
at eg virkelig blir klar til helga 🙂

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg